Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Drenaż podatkowy

     

    Drenaż podatkowy - to wzrost realnych wpływów podatkowych wywołany inflacją, która zwiększa dochody nominalne i sprawia że niektórzy ludzie zostają zaliczeni do wyższych przedziałów opodatkowania w ramach systemu progresywnego podatku dochodowego.

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /293

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobra finalne

     

    Dobra finalne - to dobra nabyte przez ostatecznego użytkownika. Są to albo dobra konsumpcyjne zakupione przez gospodarstwa domowe, albo dobra kapitałowe (inwestycyjne) - np. maszyny - nabywane przez przedsiębiorstwa.

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /228

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bariery pozataryfowe

     

    Bariery pozataryfowe - to występujące w poszczególnych krajach różnice ustawodawstw lub stosowanych praktyk handlowych, które nie pozwalają na swobodny międzynarodowy przepływ towarów, usług i czynników produkcji.

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Amortyzacja

     

    Amortyzacja - zwana inaczej zużyciem kapitału trwałego, jest miarą szybkości zmniejszania się wartości istniejącego zasobu kapitału w danym okresie, będącego wynikiem jego fizycznego lub ekonomicznego zużycia.

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /230

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    3-stopniowa struktura produktu

     

    Najniższy poziom to rdzeń produktu, to znaczy podstawowa usługa lub korzyść, którą nabywca w rzeczywistości kupuje. Sens rdzenia produktu można łatwo wyjaśnić odpowiadając na pytanie : „co nabywca rzeczywiście kupuje?”. Ponieważ przesłanką zakupu jest zawsze chęć zaspokojenia pewnych potrzeb...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /2 623

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Odczucia po zakupie

     

    Klient ma trudności w wyborze jednego z pośród 3 marek komputera. Wszystkie trzy marki spełniają podobne funkcje i mają podobne ceny. W końcu na podstawie rekomendacji sprzedawcy klient decyduje się na określony komputer. Po zakupie porównuje zakupiony komputer z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /4 251

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zaproponuj hasło reklamowe dla dowolnie wybranego produktu.

     

    Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona masową , odpłatną i bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży. Pierwszy kontakt nabywcy z reklamą zaczyna się od zwrócenia uwagi na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /1 663

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie instrumenty marketingowe wykorzystał w swojej strategii browar Millera ?

     

    Do owych segmentów rynku zastosował on strategię pozycjonowania produktu. Do każdego segmentu dostosował odpowiedni „produkt”. Wyeksponował atrybuty danego piwa np. piwo niskokaloryczne lub butelki 7-uncjowe. Zwrócił uwagę na jakość – piwo „Lowerbrau” dla smakoszy, czy użytkownika , konsumenta danego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /2 250

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie segmenty rynku wyodrębnił browar Miller ?

     

    Browar Millera wyodrębnił pięć segmentów rynku, do których odpowiednio dostosował produkt i promocję :

    robotnicy, tzw. niebieskie kołnierzyki – w szczególności skierowane do motocyklistów,

    kowbojów rodeo i wiertniczych ropy naftowej; zastosował tu zmienne tj. zawód, wykształcenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /713

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jaki typ strategii realizował browar Millera , a jaki pozostałe browary?

     

    Browar Millera zastosował strategię segmentacji rynku, czyli podziału danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów , różniące się między sobą reakcjami na dany produkt i inne instrumenty oddziaływania na rynek. Skierował swój produkt do wcześniej zidentyfikowanego i scharakteryzowanego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /1 291

    praca w formacie txt

Do góry