Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Korzyści z certyfikacji

     

    Usprawnienie zarządzania i umożliwienie utrzymania stabilności procesu.

    Dowód wprowadzenia właściwego nadzoru w przedsiębiorstwie.

    Zmniejszenie kosztów i zapewnienie określonej jakości produktu.

    Zwiększenie konkurencyjności firmy jako dostawcy, a zatem i oferowanych przez niego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /519

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele przedsiębiorstwa / wg ISO 9000

     

    Osiągnięcie i utrzymanie jakości wytwarzanego wyrobu (usługi), aby ciągle spełniały potrzeby nabywcy,

    Zapewnienie zaufania swojemu kierownictwu, że zamierzona jakość jest osiągana i utrzymywana,

    Zapewnienie zaufania kupującym, że zamierzona jakość jest lub będzie na pewno...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zapewnienie jakości

     

    Zapewnienie jakości - jakość stanowi odpowiedzialność wszystkich pracowników. (Jednoosobowo odpowiedzialny jest dyrektor). Zapewnienie jakości skupia się na zapobieganiu występowania błędów poprzez zapewnienie, że każda praca została wykonana dobrze za pierwszym razem. Oznacza to, że wszystkie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PHILIP B. CROSBY

     

    PHILIP B. CROSBY – znany praktyk, doradca i autor kilku książek z zakresu jakości. Jego koncepcja zarządzania jakością opiera się na idei systemu pracy bezusterkowej (zasada „zera defektów”), nowej kulturze przedsiębiorstwa oraz pojmowaniu jakości jako zgodności z wymogami. Założenia jego koncepcji...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 087

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KAORU ISHIKAWA

     

    KAORU ISHIKAWA - roli jaką odegrał w japońskim ruchu poprawy jakości w latach 60. zawdzięcza przydomek Ojca Kół Jakości .

    W swojej książce zatytułowanej „What is Total Quality Control?” Ishikawa stwierdza, że istnieje siedem instrumentów „niezbędnych w kontroli jakości”. Te instrumenty to...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 091

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    JOSEPH M. JURAN

     

    JOSEPH M. JURAN – był drugim człowiekiem, który zajmował się w Japonii problemami jakości. W 1950 roku wydał obszerne dzieło „ The Quality Control Handbok” ( Podręcznik kontroli jakości), dzięki któremu zyskał ogromne uznanie. Wkrótce po opublikowaniu tejże książki Juran wyjechał do Japonii, by...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 744

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W. EDWARDS DEMING

     

    W. EDWARDS DEMING - zwany jest liderem japońskiej rewolucji; był pierwszym amerykańskim specjalistą, który w sposób metodyczny przekazywał japońskim menedżerom wiedzę na temat jakości. Zanim wyjechał do Japonii, pracował w amerykańskim Biurze Spisów Ludności. Uczył tamtejszych pracowników...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 591

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZARYS HISTORII JAKOŚCI

     

    Rozwój przemysłu, automatyzacja, specjalizacja produkcji, wzrost wydajności pracy, to tylko niektóre zjawiska powodujące, że jakość wytwarzanych produktów poddawana była we wczesnych latach 20. inspekcji, by na początku lat 40. zastąpiła ją statystyczna kontrola jakości produkowanych wyrobów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 656

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POJĘCIE JAKOŚCI

     

    Czym jednak jest jakość? Jak jest definiowana? Co przez nią rozumiemy?

    Jako się okazuje definicji jakości jest wiele. Wszystkie są dobre i nawzajem się uzupełniają. Analiza występujących w literaturze definicji jakości pozwala na dokonanie następującej klasyfikacji sposobów charakteryzowania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 990

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TQM

     

    TQM to sposób zarządzania organizacją, która dąży do ustawicznej partycypacji i współpracy pracowników przy polepszaniu:

    jakości swoich produktów i usług

    jakości swojego działania

    jakości wytyczonych przez siebie celów,

    tak aby uzyskać zadowolenie klientów, szybkie terminy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /6 350

    praca w formacie txt

Do góry