Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Styl zarządzania europejskiego

     

     

    Większa stabilność zatrudnienia, nawet w warunkach kryzysu

    Wolniejszy awans, dłuższe okresy realizacji podstawowych zadań

    Częstsza rotacja na stanowiskach pracy (praca w różnych jednostkach organizacyjnych).

    Ostrożne posługiwanie się technokratycznymi instrumentami...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 018

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy sytuacji kryzysowej

     

    Wykrywanie sygnałów:

    obejmuje właściwą interpretacje pierwszych sygnałów które pojawiają się przed wystąpieniem sytuacji kryzysowej, wskazują na możliwość jej wystąpienia

    przygotowanie i działania prewencyjne:

    polega na wykonywaniu wszystkiego co możliwe w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 808

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Style kierowania ludźmi

     

    Wybór takiego a nie innego stylu kierowania warunkowany jest przez cały szereg czynników.

    Pierwszą grupę stanowią wewnętrzne czynniki modyfikujące. Są to doświadczenia lidera z zakresu kierowania grupą i jego ocena tych doświadczeń. Innymi słowy chodzi tu o postrzeganie siebie samego w trakcie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /6 647

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STYLE KIEROWANIA

     

    Na jakość stosunków międzyludzkich w zespole pracowniczym olbrzymi wpływ wywiera osobowość kierownika i jego styl kierowania. Szczególne znaczenie ma tu empatia, czyli umiejętność wczuwania się w sytuacje podwładnych i rozumienia ich oraz tolerancja, czyli zdolność do akceptacji odmiennych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /7 408

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przywództwo

     

    Przywództwo - pewien proces, właściwości; jako proces polega na użyciu wpływu bez sięgania po środki przymusu z zamiarem kształtowania celów grupy, organizacji oraz motywowania zachowań nastawionych na osiąganie tych celów; jako właściwość jest zestawem cech przypisywanych jednostkom, które są...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 276

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady motywowania

     

    Indywidualizacja - polega na traktowaniu każdego z podwładnych w sposób odmienny. Oceniając efekty pracy, jako podstawowe kryterium należy uwzględnić faktyczne kwalifikacje, posiadane predyspozycje, wymagany na danym stanowisku zakres obowiązków. Każdy człowiek posiada własną, indywidualną...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 514

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Motywacja pracowników

     

    MOTYWACJĘ uznaje się za najważniejszą funkcję zarządzania. Celem motywacji jest uzyskanie określonego zachowania drugiej osoby.

    MOTYW - wewnętrzne przekonanie. Istota motywacji polega na doborze określonych bodźców do odpowiednich potrzeb.

    Dwanaście zasad wydobywania z ludzi tego co...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /5 875

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OUTSOURCING

     

    OUTSOURCING wiąże się z nową koncepcją zaopatrzenia, do tej pory firmy zaopatrują się u poszczególnych dostawców (rynek lokalny). Akceptuje dwa aspekty: a) Koncentruje się na kluczowych obszarach działania firmy - oznacza rezygnację z tych dziedzin działalności...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 592

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REENGINEERING

     

    REENGINEERING to fundamentalne przemyślenie, radykalne przeprojektowanie procesów w firmie, prowadzące do dramatycznej (przełomowej) poprawy osiąganych wyników takich jak koszty, jakość, serwis, szybkość i inne. - fundamentalne przemyślenie - postawienie i odpowiedź na pytania: dlaczego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 278

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Piramida uzdolnień Fayola

     

    Piramida uzdolnień Fayola – określa, jakie kwalifikacje powinien mieć menedżer na każdym szczeblu hierarchii organizacyjnej, w

    organizacjach różnej wielkości, by móc efektywnie zarządzać. Każdej z grup funkcji odpowiadają uzdolnienia:

     

    fizyczne (zdrowie, siła)

    umysłowe (zdolność do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 617

    praca w formacie txt

Do góry