Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    WSPÓLNE CECHY BIZNES-PLANÓW

     

    Mimo znacznych różnic między biznes-planami, można wyodrębnić wspólne cechy takie jak:

    celowość,

    konkretność,

    zwięzłość,

    przejrzystość,

    kompleksowość,

    funkcjonalność,

    realność,

    użyteczność,

    elastyczność

    Te dziewięć cech stanowi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /821

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ISTOTA BIZNES-PLANU

     

    Istotą biznes-planu jest sformułowanie zamierzeń na bliższą lub dalszą przyszłość, z ustaleniem zadania podstawowego (konkretnego przedsięwzięcia) lub zestawu zadań do wykonania, celów, środków i sposobów działania.

    Przedsięwzięciem planowanym może być na przykład: inwestycja finansowana...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /917

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Po co mi biznes plan?

     

    Wszyscy początkujący przedsiębiorcy kierują swoje wszystkie działania na zdobycie rynku, a właściwie – miejsca na rynku. W warunkach silnej konkurencji wejście na rynek jest bardzo trudne. Nawet oferta nowych, doskonalszych, jakościowo lepszych produktów lub usług nie gwarantuje utrzymania się na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 314

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zalety i wady delegowania uprawnień

     

     

    Zalety: Pracownik, któremu przekazano część uprawnień przyczynia się do odciążenia menadżera, który może przez to zająć się np. problemami firmy z którymi tylko on sobie radzi. Czasami podwładny może być lepiej przygotowany do rozwiązania konkretnego problemu niż sam menadżer.

    Delegowanie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 133

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Delegowanie uprawnień

     

    Delegowanie uprawnień –to powierzanie przez menadżerów swoim podwładnym części swoich obowiązków i uprawnień.

    Autorytet formalny – władza zalegalizowana przez organizację.

    Autorytet nieformalny – szacunek pracowników (nie posiada jednak funkcji kierowniczej).

    Podstawową przyczyną delegowania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /831

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mc GREGOR

     

    Mc GREGOR – był twórcą teorii “X i Y”, która jest odzwierciedleniem postrzegania pracownika przez pryzmat pozytywny “Y” i negatywny”. Nie należy postrzegać pracownika wyłącznie negatywnie lub pozytywnie – wszystko jest zależne od danej sytuacji. Pracodawca przyjmując nas do pracy postrzega nas...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 176

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy racjonalnego podejmowania decyzji

     

    Etapy racjonalnego podejmowania decyzji – rozeznać i zdefiniować sytuację decyzyjną; zidentyfikować właściwe warianty i ocenić każdy z nich z punktu widzenia wykonalności, wystarczalności i konsekwencji; wybrać wariant najlepszy; wdrożyć wybrany wariant; obserwować i ocenić rezultaty wybranego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 523

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja nieformalna

     

    Mała grupa – to zbiór osób stykających się ze sobą na tyle, aby każda z nich zyskała zasób wrażeń o pozostałych osobach jako indywidualnych wystarczający co najmniej do utrwalenia sobie samego faktu ich obecności.

    Organizacja nieformalna stanowi sieć osobistych powiązań między pracownikami...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 055

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Struktura organizacyjna

     

    Struktura organizacyjna jest to ogół takich stosunków między częściami zorganizowanej całości oraz między nimi a całością, które mają znaczenie ze względu na jej organizację. Tak zdefiniowana struktura organizacyjna jest przedstawiona w dwóch ujęciach: statycznym i dynamicznym.

    Statyczna struktura...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 082

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja wirtualna

     

    Wirtualny – (z łac. wirtus – moc) skuteczny, teoretycznie możliwy

    Korporacja wirtualna jest tymczasową siecią niezależnych przedsiębiorstw, dostawców, odbiorców, a nawet konkurentów, połączonych dzięki technologii informacyjnej by natychmiast wykorzystać nadarzającą się, szybko mijającą...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 350

    praca w formacie txt

Do góry