Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Sprzedaż wydzielonych części firmy

     

    Pozbywanie się części firm polega na wydzieleniu z firmy pewnych całości i ich sprzedaż innym przedsiębior­stwom lub osobom, tak iż przestają one stanowić całość z firmą macierzystą.

    Sprzedaż części Firmy jest formą normalnych zachowań przedsię­biorstwa, w odpowiedzi na zmiany zachodzące w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 614

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nabycie firmy

     

    Nabycie firmy polega na zakupie i włączeniu do przedsiębiorstwa innej firmy lub wyodrębnionej części innej firmy. Transakcja ta przyj­muje przeważnie formę oferty przetargowej

    Wybór firmy (czy jej części), która może być nabyta przez przedsiębiorstwo, odbywa się według różnych kryteriów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 786

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RESTRUKTURYZACJA OPERACYJNA

     

    Restrukturyzacja operacyjna często nazywana jest restrukturyzacją zakresu działania. Podstawowymi przyczynami restrukturyzacji operacyjnej jest zagrożenie przejęciem i wadliwa struktura rządzenia firmą, a także zmiany zachodzące w otoczeniu oraz chęć poprawy kondycji przedsiębiorstwa.

    Celem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 296

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROJEKTOWANIE STANOWISK PRACY

     

     

    Projektowanie stanowisk pracy polega na określeniu zakresu obowiązków dla poszczególnych pracowników w przedsiębiorstwie.

    W ramach projektowania stanowiska pracy mamy do czynienia bezpośrednio ze specjalizacją stanowisk pracy. Określa ona zakres podziału ogólnych działań i zadań na mniejsze...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 527

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Typy zachowań w procesie komunikowania się

     

     

    Różne typy zachowań uczestników komunikowania się pozwalają na wypracowanie najlepszej strategii, która doprowadzi do osiągnięcia zamierzonego celu.

    O sprawności funkcjonowania instytucji przesądza bez wątpienia odpowiednia organizacja pracy własnej i podległego zespołu pracowników każdego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /9 987

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak skutecznie oceniać kompetencje?

     

    Najistotniejszym bogactwem organizacji są ludzie chętni do wykonywania swojej pracy na najwyższym poziomie posiadanych kompetencji. Ale jak badać poziom kompetencji pracowników i jak wykorzystać uzyskane informacje ? Odpowiedzią na powyższe pytania jest metoda zwana Centrum Oceny (Assessment/Development...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 184

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy i rodzaje kompetencji

     

    Istnieją różne poglądy na temat elementów kompetencji. Niektórzy utrzymują , że pojęcie kompetencji obejmuje zachowanie poszczególnych osób w trakcie pełnienia powierzonych im funkcji oraz wiedzę i umiejętności , które mają wpływ lub też leżą u podstaw tego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja kompetencji jako potencjału przyczyniającego się do osiągania określonych wyników

     

    Kompetencje jako potencjał przyczyniający się do osiągania określonych wyników zostały spopularyzowane przez Boyatzisa (1982). Stworzył je na podstawie badań, które dowiodły, że istnieje tylko jeden czynnik pozwalający na odróżnienie menadżerów, którzy odnoszą sukcesy, od takich których działania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 565

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie przez cele

     

    Określenie zarządzanie przez cele (ZPC) zostało spopularyzowane jako jeden ze sposobów planowania przez Petera Druckera w 1954r. w jego książce „The Practice of Management” ( Praktyka zarządzania). Od tego czasu ZPC wywołało wiele dyskusji, ocen i badań. Opracowano dużo podobnych programów, w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /6 361

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody oceniania pracowników

     

    Zgromadzona do tej pory wiedza na temat technik oceniania jest bardzo obszerna. Całe zastępy badaczy weryfikowały różne sposoby skutecznego oceniania. Istnieje wiele metod oceny, różniących się pod względem oferowanych wyników, silnych i słabych stron, możliwości uniknięcia wymienionych problemów i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 183

    praca w formacie txt

Do góry