Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Skuteczne uczenie się z różnych źródeł informacji

     

    Aby pogłębiać swoje umiejętności oraz zdobywać nową wiedzę należy korzystać ze wszystkich źródeł. Otaczający nas świat posiada takie źródła, musimy nauczyć się tylko z nich korzystać. Oto kilka przykładów, z których możemy czerpać informacje:

    współpraca z pozytywnie nastawionymi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 817

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Umiejętności konstruktywnego rozwiązywania problemów

     

    Konstruktywne wyjścia z problemu istnieją zawsze, od nas tylko zależy, czy zechcemy z nich skorzystać, oto kilka przykładów.

    Jeżeli w pracy zepsuje się kserokopiarka lub fax, to nie należy stwierdzić ponuro: „O problem" i uważać, że nasz wkład w tę kwestię został właśnie wyczerpany. Powinno...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 540

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sztuka komunikowania się i autoprezentacji

     

    Ubiór i sposób bycia mówią dużo o człowieku, wywołują pierwsze, dobre lub złe, wrażenie. W znacznie jednak większym stopniu charakteryzuje człowieka sposób prowadzenia rozmowy, bogactwo słownika, odpowiedni, dostosowany do sytuacji ton, budowa zdań, słowem - kultura języka.

    Ważnym czynnikiem w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KLUCZOWE UMIEJĘTNOSCI MENEDZERA Z KLASĄ

     

    Menedżer w ujęciu encyklopedycznym to osoba zarządzająca przedsiębiorstwem bądź wydzielonym obszarem jego działania1. Termin wywodzi się z języka angielskiego od słowa menage – „zarządzać”, „kierować” i jest związany z wytworzeniem się tzw. kapitalizmu menadżerskiego, który charakteryzuje się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 640

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Integrujące rozwiązywanie problemów.

     

    Przekształca się tu konflikt międzygrupowy we wspólny problem, który strony konfliktu usiłują rozwiązać. Zamiast tłumienia konfliktu lub poszukiwania kompromisu, strony otwarcie próbują znaleźć rozwiązanie możliwe do przyjęcia dla wszystkich. Kierownicy, którzy stwarzają podwładnym poczucie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /3 205

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody rozwiązywania konfliktu

     

    Skupimy się tu na działaniach, które kierownicy mogą podjąć zajmując się bezpośrednio stronami konfliktu. Inne metody, możliwe do zastosowania w rozwiązywaniu konfliktu, obejmują zmiany w strukturze organizacyjnej, na przykład przez rozdzielenie pozostających w konflikcie członków czy działów lub...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 957

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody ograniczania konfliktu

     

    Zazwyczaj kierownicy bardziej troszczą się o wytłumienie konfliktu niż o jego stymulowanie. Metody ograniczania konfliktu zmniejszają wywołane przez niego antagonizmy. Tak więc metody te oddziałują na poziom konfliktu przez uspokajanie, nie zajmują się jednak sprawami, które spowodowały pierwotny...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /3 244

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskazówki dotyczące stymulowania konfliktu.

     

    W zachęcaniu do konfliktu i jego kontroli podstawowe znaczenie ma postawa naczelnego kierownictwa. Otwarte stwierdzenie, że konflikt jest pożądany — „Chciałbym, żebyście poświęcili trochę czasu na to, żeby pospierać się, aż dojdziecie do decyzji, która wam będzie odpowiadać, zamiast łagodzenia...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /3 211

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody stymulowania konfliktu

     

    Większości z nas od dzieciństwa zalecano unikania konfliktu czy nawet nie­zgodności. Mówiono nam: „Przestańcie się bić" albo „Podstaw drugi policzek", albo „Bądź grzeczny i ustąp". Jednakże istniejąca w naszej kulturze tendencja do łagodzenia niezgody, jak wykazała Elise Boulding, nie zawsze jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie przez komunikowanie się

     

    Zdaniem K. Bienioka zarządzanie przez komunikowanie się polega na budowie i doskonaleniu systemu stałego informowania załogi o głównych celach, problemach przedsiębiorstwa, przyszłych zamierzeniach i aktualnej pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Bezpośrednim celem jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 266

    praca w formacie txt

Do góry