Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Zasady tworzenia strategii

     

    Zasady tworzenia strategii:

    1. Przedsiębiorstwo musi posiadać dobrze zorganizowany system informacji. W swoim systemie musi ono i powinno posiadać dane o

    -światowych tendencjach w polityce, nauce i technice, ekonomii, demografii i ekologii

    -pracy i zamierzeniach placówek nauk-badawczych.

    -postępie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /2 733

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody portfelowe w analizie strategicznej

     

    Metody portfelowe w analizie strategicznej głównie dotyczą analizy stanu przedsiębiorstwa w jakim się to przedsiębiorstwo znajduje bądź będzie znajdować. Metody portfelowe mają za zadanie :

    Ukazanie zrównoważenia bądź niezrównoważenia rozwoju przedsiębiorstwa za pomocą prostych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 019

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza strategiczna i jej podstawowe metody

     

    Analiza strategiczna jest podstawowym elementem konstruowania przyszłej strategii firmy. Dostarcza niezbędnych informacji dotyczących obecnej sytuacji przedsiębiorstwa i otoczenia w jakim się to przedsiębiorstwo znajduje oraz przedstawia ewentualne perspektywy na przyszłość. Do obszarów analizy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele strategiczne przedsiębiorstwa

     

    Cele i zadania, a więc to, co przedsiębiorstwo chce osiągnąć w przyszłości oraz to, co musi zrobić, aby zapewnić sobie warunki długotrwałej egzystencji i osiągnąć te cele.

    Do ( głównych ) celów strategicznych można zaliczyć:

    Maksymalizację zysku lub osiągnięcie zadawalającego poziomu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /523

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizja firmy

     

    Wizja firmy- opis wizerunku przedsiębiorstwa w stosunkowo odległej przyszłości przedstawiający wynik jego rozwoju ( pozycja na rynku i w otoczeniu ), przy założeniu możliwie najlepszych uwarunkowań i zgodnie z nadziejami oraz marzeniami kierownictwa. Wizja oznacza punkt orientacyjny wskazujący stan...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /996

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Misja firmy

     

    Misja firmy- koncepcja biznesu firmy, idea jaj rozwoju, jej przesłanie; ogólna obietnica wyrażona w kategoriach rynkowych. Określa ona powód istnienia firmy, nadaje ogólny kierunek jej rozwoju i określa pośrednio dziedziny, którymi jest w stanie się zająć i chce się zajmować. Określenie misji jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /814

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obszary analizy przedsiębiorstwa

     

    Obszarami analizy przedsiębiorstwa jest: otoczenie konkurencyjne oraz otoczenie globalne. Na otoczenie konkurencyjne składają się: klienci, dostawcy i konkurenci. Jeśli chodzi o dostawców oddziałują oni na decyzję przedsiębiorstw w różny sposób, polega to między innymi na kształtowaniu cen towarów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /2 603

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie strategoczne i etapy

     

    Zarządzanie strategiczne – to proces złożony z trzech etapów: analizy, planowania i zarządzania rozumianego jako realizację opracowanej strategii. ZS zwraca uwagę na analizy otoczenia firm. ZS buduje strategię.

     

    Etapy zarządzania strategicznego:

    Analiza i prognozy – analiza otoczenia...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 723

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzania wg P.Druckera i Griffina

     

    Wg Griffina – zarządzanie jest zespołem działań (cel zarządzania-zaspokojenie potrzeb klienta): planowanie; podejmowanie decyzji; przewodzenie i kierowanie; kontrolowanie.

     

    Wg Druckera – zarządzanie dotyczy przede wszystkim ludzi. Jego celem jest takie współdziałanie wielu osób, które potrafi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /989

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Opis analizy SWOT

     

    Nazwa SWOT jest akronimem angielskich słów Strengths (mocne strony), Weaknesses (słabe strony), Opportunities (szanse w otoczeniu), Threats (zagrożenia w otoczeniu). Analiza SWOT jest efektywną metodą identyfikacji słabych i silnych stron organizacji oraz badania szans i zagrożeń jakie stoją przed...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /8 439

    praca w formacie txt

Do góry