Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Zróżnicowanie potrzeb

     

    Ostatnie grupa błędów wynika ze złego rozpoznania indywidualnych potrzeb pracowników. Truizm "ludzie są różni" w tym wypadku ma fundamentalne znaczenie. Jeżeli wszystkich będziemy obdarzać tymi samymi pomysłami motywacyjnymi, na pewno one nie będą działać prawidłowo. Typowym przykładem jest awans...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /1 135

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uczestnictwo w zarządzaniu

     

    Tym, na co często narzekają pracownicy są konsekwencje nieumiejętności delegowania uprawnień i ograniczanie ich samodzielności. Szefowie bojąc się zaufać swoim podwładnym, ingerują w najdrobniejsze kwestie, nieustannie kontrolują i pozbawiają samodzielności. Warto tu wspomnieć, że brak zaufania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /3 696

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komunikacja zwrotna

     

    Kolejnym czynnikiem demotywujacym pracowników jest brak informacji zwrotnej o ich pracy. I nie chodzi jedynie o pochwały, ale o systematyczną ocenę pracy podwładnego. Zadziwiające jest jak wiele osób oczekuje jakiejkolwiek oceny - usłyszenia o tym co robią dobrze, a co budzi zastrzeżenia i co należy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /1 365

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pierwsze kroki w firmie

     

    Pierwszym, niewybaczalnym błędem jest składanie przyszłemu pracownikowi nierealistycznych obietnic w trakcie przyjmowania do pracy. Przyrzeczenia te dotyczą czasami spraw finansowych (np. pensji po okresie próbnym), jak i zakresu obowiązków, możliwości dalszego rozwoju zawodowego i awansu. Konsekwencją...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /2 860

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak szybko i skutecznie zdemotywować pracownika?

     

    Pracując od kilku lat jako doradca personalny, na co dzień spotykam się z problemem motywacji pracowników. Pojawia się on nie tylko w rozmowach z kierownikami działów personalnych, ale i z menedżerami starającymi się o zmianę pracy. Z moich obserwacji wynika, że w ciągu tych kilku lat świadomość...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /1 584

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nowy pracowanik - motywacja i wdrażanie

     

    Na rozmowę kwalifikacyjną należy pójść odpowiednio ubranym: estetycznie i w dobrze dobranym stroju (bez płaszcza, koniecznie w czystych butach, skarpetkach i majtkach).

     

    Wdrożenie do pracy czyli adaptacja pracownicza.

     

    Po otrzymaniu angażu pracownik musi zostać wprowadzony do środowiska w jakim...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /5 778

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Warunki skutecznego premiowania

     

    W uzupełnieniu prezentacji systemów premiowania istotne jest sfor­mułowanie kilku dodatkowych założeń skutecznego posługiwania się pre­mią jako instrumentem motywowania. Są one następujące:

    1. należy dążyć do nadania premiowaniu charakteru motywowania pozy­tywnego, tj. na tak zwanych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /1 162

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy premiowania i ich charakterystyka

     

    Skuteczne wykorzystanie premii jako instrumentu motywowania do pracy wymaga wyboru i opracowania właściwego dla danej grupy pracow­ników lub komórki organizacyjnej systemu premiowania. System premio­wania obejmuje cele (zadania) premiowania, związek między premią a wykonaniem zadań oraz procedury decyzyjne...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /6 995

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Premia

     

    Premia jest - obok płacy zasadniczej - drugim elementem wyna­gradzania o podstawowym znaczeniu motywacyjnym. Jej szczególne znaczenie w motywowaniu wynika przede wszystkim z tego, że premia ma większy związek z bieżącą efektywnością pracy osiąganą przez pracownika niż ma jego płaca zasadnicza...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lara Dodano /21.04.2011 Znaków /1 356

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena

    Charakterystyka

    Cena (łac. pretium) to określona wartość, wyrażona w pieniądzu, przy której dwie strony transakcji (sprzedający i kupujący) są gotowi do wymiany towaru. Inne definicje ceny:

    Cena - wstępnie ustalona zapłata za określone dobro lub usługę, Cena - koszt, który musi być poniesiony w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.04.2011 Znaków /5 928

    praca w formacie txt

Do góry