Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Uwarunkowania kanałów dystrybucj

     

    Kanał dystrybucji jest to z jednej strony droga, którą jest przesuwany towar od producenta do konsumenta (zmieniając właściciela i kumulujący coraz to nowe wartości użytkowe),z drugiej strony – łańcuch instytucji, za pośrednictwem, których dokonuje się przepływ towarów, usług; informacji na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 171

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkty i usługi w ujęciu marketingowym.

     

    Produktem w ujęciu marketingowym nazywamy dobro lub usługę zdolną do zaspokojenia ludzkich potrzeb.

     

    Każdy produkt ma cechy wyróżniające go spośród innych da się go opisać i odpowiednio nazwać. Produkty mają też często wyróżniające je znaki towarowe. Produkty różnią się między sobą w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynki działania przedsiębiorstwa w ujęciu marketingowym.

     

    Głównym składnikiem charakterystyki, orientacji rynkowej jako podstawy marketingu jest określony punkt wyjścia podejmowanych działań.

     

     

    Punkt ten oznacza w tym przypadku podmiot lub przedmiot, od którego są rozpoczynane działania na rynku. Podmiotowym punktem wyjścia działań podejmowanych i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /966

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co to jest marketing-mix ,omówić jego elementy składowe.

     

    Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek noszą nazwę marketingu – mix i obejmują;

     

    Produkt i jego bezpośrednie wyposażenie (m.in. opakowanie)

    Cenę produktu i warunki transakcji

    Kanały dystrybucji, służące do bezpośredniego i pośredniego doprowadzenia produktów do klientów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 721

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bierne i czynne podejście do marketingu.

     

    Generalnie można przyjąć istnienie dwóch zasadniczych grup definicji i wykładni marketingowej.

     

    Pierwszy (bierny), wcześniejszy pogląd wyrażał się w określonym marketingu jako proces obiektywnego niezależnego od woli przedsiębiorstwa realizującego sprzedaż produktów lub usług, wynikającego z...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 559

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i cele działalności marketingowej.

     

    W literaturze podaje się wiele definicji marketingu. Różnią się między sobą akcentami uwypuklającymi różne aspekty działalności marketingowe. Wg klasycznej już dziś definicji marketing to proces, w którym struktura popytu na dobra i usługi jest antycypowana lub rozszerzana i zaspokajana przez...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /946

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik szybki

     

    Wskaźnik szybki często nazywany stopą wysokości płynności lub próbą kwasową (acid test) to stosunek bieżących aktywów pomniejszonych o zapasy do bieżących zobowiązań. Przyjęcie do oceny płynności finansowej przedsiębiorstwa łącznych jego aktywów bieżących zaciemnia obraz jego zdolność do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /862

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik płynności bieżącej

     

    Wskaźnik płynności bieżącej to stosunek bieżących aktywów do bieżących zobowiązań (aktywa bieżące : pasywa bieżące). Na bieżące aktywa składa się przede wszystkim gotówka w kasie, gotówka w banku i inne odpowiedniki gotówki. Zalicza się także do nich wierzytelności, zapasy i zbywalne...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 108

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda konsolidacji sprawozdań finansowych grup kapitałowych

     

    Powiązania kapitałowe przedsiębiorstw wywołuje potrzebę konsolidacji sprawozdań finansowych, które powinny odzwierciedlać powiązania kapitałowe przedsiębiorstw.

    W zależności od formy powiązania kapitałowego stosujemy odmienne metody konsolidacji sprawozdań finansowych.

    W odniesieniu do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 103

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Na czym polega pozioma i pionowa analiza bilansu.

     

    Ocena struktury majątkowo-kapitałowej opiera się przed wszystkim na danych bilansowych i z tego względu określana jest jako wstępna analiza bilansu.

    Obejmuje ona:

    - badanie struktury majątku ( aktywów),

    - struktury kapitałowej (pasywów), - badanie relacji zachodzących między strukturą majątku i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Lisa Dodano /03.05.2011 Znaków /1 746

    praca w formacie txt

Do góry