Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Różnicowanie jakości

    Charakterystyka

    Różnicowanie jakości (versioning, quality discrimination) jest świadomym tworzeniem różnych odmian jakościowych tego samego produktu, w celu umożliwienia różnicowania cen (Begg; Fisher; Dornbush 2007, s.441). Ten rodzaj różnicowania produktu jest rodzajem różnicowania pionowego...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /2 359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie jakości

    Charakterystyka

    Różnicowanie jakości (versioning, quality discrimination) jest świadomym tworzeniem różnych odmian jakościowych tego samego produktu, w celu umożliwienia różnicowania cen (Begg; Fisher; Dornbush 2007, s.441). Ten rodzaj różnicowania produktu jest rodzajem różnicowania pionowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /2 359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System wspomagania decyzji

    Geneza

    Systemy wspomagania decyzji - SWD (DSS - Decision Support Systems) powstały jako rozwinięcie systemów wspomagania kierownictwa (MIS, EIS, ESS) i są niejako ich nadbudową, uzupełnieniem.

    W odróżnieniu od systemów wspomagania kierownictwa, SWD służy przede wszystkim do rozwiązywania problemów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /1 662

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena ryzyka na stanowiskach pracy

    Charakterystyka

    Konieczność analizy ryzyka na stanowiskach pracy wynika z postanowień Kodeksu Pracy i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej o ogólnych przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Celem oceny ryzyka na stanowisku pracy jest uświadomienie pracodawcom i pracownikom zagrożeń...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /1 907

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena ryzyka na stanowiskach pracy

    Charakterystyka

    Konieczność analizy ryzyka na stanowiskach pracy wynika z postanowień Kodeksu Pracy i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej o ogólnych przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Celem oceny ryzyka na stanowisku pracy jest uświadomienie pracodawcom i pracownikom zagrożeń...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /1 907

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces

    Proces Podejście procesowe

    Podejście procesowe jest podejściem dynamicznym do zarządzania. Jego genezy można upatrywać w klasycznej szkole zarządzania: w organizacji procesów produkcyjnych i badaniach ergonomicznych. Rozwój podejścia można obserwować w systemowa|analizie systemowej, dynamice...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /2 328

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka refinansowa

    Charakterystyka

    Polityka refinansowa jest to narzędzie pieniężna|polityki pieniężnej, polegające na udzielaniu kredytów przez centralny (emisyjny) innym bankom, które w ten sposób mogą upłynnić swoje aktywa.

    Do podstawowych form refinansowania banków zalicza się:

    politykę redyskontową...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /2 420

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skala pomiarowa

    Charakterystyka

    Skala pomiarowa to system, pozwalający w pewien sposób usystematyzować wyniki pomiarów statystycznych.

    Dane statystyczne dotyczące wybranych cech jednostek stanowią zbiór informacji charateryzujących daną zbiorowość. Pomiar statystyczny to czynność polegająca na przyporządkowaniu...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /3 518

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość usług turystycznych

    Charakterystyka

    Obsługa klienta obejmuje wykonanie zamówień, komunikowanie się z klientem przed w trakcie i po sprzedaży, fakturowanie i usuwanie usterek. Spełnienie oczekiwań klienta, powinno być jednym z głównych celów firmy usługowej. Niezwykle istotną rolą w osiąganiu celów jakościowych w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /3 354

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość usług turystycznych

    Charakterystyka

    Obsługa klienta obejmuje wykonanie zamówień, komunikowanie się z klientem przed w trakcie i po sprzedaży, fakturowanie i usuwanie usterek. Spełnienie oczekiwań klienta, powinno być jednym z głównych celów firmy usługowej. Niezwykle istotną rolą w osiąganiu celów jakościowych w...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /3 354

    praca w formacie txt

Do góry