Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Urząd skarbowy

    Charakterystyka

    Terenowy organ administracji rządowej podlegający Ministrowi Finansów, działający pod nadzorem właściwej izby skarbowe, zajmujący się przede wszystkim pozyskiwaniem podatków z terenu, na którym działa.

    Zadania urzędu skarbowego

    Do zakresu działań urzędu skarbowego należy:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.07.2011 Znaków /3 321

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Urząd skarbowy

    Charakterystyka

    Terenowy organ administracji rządowej podlegający Ministrowi Finansów, działający pod nadzorem właściwej izby skarbowe, zajmujący się przede wszystkim pozyskiwaniem podatków z terenu, na którym działa.

    Zadania urzędu skarbowego

    Do zakresu działań urzędu skarbowego należy:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.07.2011 Znaków /3 321

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Populacja

    Charakterystyka

    Populacja (inaczej zbiorowość statystyczna, masa statystyczna) to zbiór dowolnych

    elementów, podobnych pod względem określonych cech (lecz nie identycznych), objętych

    badaniem statystycznym.

    Badana populacja musi być jednoznacznie określona i wyodrębniona od pozostałych elementów...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /2 346

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa (różnicowanie cen) jest to praktyka sprzedawania tego samego produktu po różnych cenach, których poziom ustalany jest w zależności od sytuacji, w jakiej przeprowadzana jest sprzedaż (E. Czarny 1997, s.156).

    Warunki konieczne do różnicowania cen

    Aby...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa (różnicowanie cen) jest to praktyka sprzedawania tego samego produktu po różnych cenach, których poziom ustalany jest w zależności od sytuacji, w jakiej przeprowadzana jest sprzedaż (E. Czarny 1997, s.156).

    Warunki konieczne do różnicowania cen

    Aby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa (różnicowanie cen) jest to praktyka sprzedawania tego samego produktu po różnych cenach, których poziom ustalany jest w zależności od sytuacji, w jakiej przeprowadzana jest sprzedaż (E. Czarny 1997, s.156).

    Warunki konieczne do różnicowania cen

    Aby...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing personalny

    Definicja

    Marketing personalny jest to system pewnych sposobów postępowania i zachowania się przedsiębiorstwa skierowanego na oczekiwania pracowników, zarówno tych zatrudnionych, jak i potencjalnych. Konsekwencją tego nastawienia jest postrzeganie i traktowanie pracowników jako klienta wewnętrznego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /4 204

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    B2B

    Charakterystyka

    B2B to skrót od angielskich słów Business To Business, używanych do określania transakcji pomiędzy firmami i instytucjami (partnerami, dostawcami, dystrybutorami, punktami sprzedaży, punktami usługowymi, itp.) wykorzystujący środki elektroniczne do zawierania transakcji. Internetowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 829

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    B2B

    Charakterystyka

    B2B to skrót od angielskich słów Business To Business, używanych do określania transakcji pomiędzy firmami i instytucjami (partnerami, dostawcami, dystrybutorami, punktami sprzedaży, punktami usługowymi, itp.) wykorzystujący środki elektroniczne do zawierania transakcji. Internetowe...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 829

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Klauzula arbitrażowa

    Charakterystyka

    Klauzula arbitrażowa jest to zapis do umowy cywilno**prawnej lub osobna umowa o poddanie sporu pod rozstrzygniecie sądu polubownego, dotyczącego praw majątkowych, z wyjątkiem sporów o alimenty i ze stosunku pracy. Klauzulę arbitrażową możemy umieścić w zawieranej umowie cywilnoprawnej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /3 059

    praca w formacie txt

Do góry