Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategia rynku ogólnego i docelowego

    Charakterystyka

    Podstawą segmentacji rynku ( wyodrębniania segmentów, które przedsiębiorstwo będzie próbowało zaspokoić) jest teza, że nabywcy mają różne oczekiwania co do tego samego produktu i można ich pogrupować według korzyści jakich oczekują. Strategia marketingowa, mająca na celu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /5 596

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia rynku ogólnego i docelowego

    Charakterystyka

    Podstawą segmentacji rynku ( wyodrębniania segmentów, które przedsiębiorstwo będzie próbowało zaspokoić) jest teza, że nabywcy mają różne oczekiwania co do tego samego produktu i można ich pogrupować według korzyści jakich oczekują. Strategia marketingowa, mająca na celu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /5 596

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszty jakości - ukryta fabryka

    Wydajność czy jakość?

    Zdaniem W. Masinga: "Wydajność i jakość nie stanowią - wbrew powszechnemu przekonaniu - celów wzajemnie się wykluczających. W rzeczywistości wysoka wydajność może być osiągnięta wyłącznie w wyniku procesów wysokiej jakości. Przyczyną pojmowania relacji pomiędzy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /7 394

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszty jakości - ukryta fabryka

    Wydajność czy jakość?

    Zdaniem W. Masinga: "Wydajność i jakość nie stanowią - wbrew powszechnemu przekonaniu - celów wzajemnie się wykluczających. W rzeczywistości wysoka wydajność może być osiągnięta wyłącznie w wyniku procesów wysokiej jakości. Przyczyną pojmowania relacji pomiędzy...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /7 394

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszty jakości - ukryta fabryka

    Wydajność czy jakość?

    Zdaniem W. Masinga: "Wydajność i jakość nie stanowią - wbrew powszechnemu przekonaniu - celów wzajemnie się wykluczających. W rzeczywistości wysoka wydajność może być osiągnięta wyłącznie w wyniku procesów wysokiej jakości. Przyczyną pojmowania relacji pomiędzy...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /7 394

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje sklepów

    Problematyka rozwoju placówek handlowych

    Sklepy, podobnie jak produkty przechodzą przez pewne fazy rozwoju i upadku-cykl życia detalisty. Hipoteza cyklu handlu detalicznego- sklepy nowego typu zastępują sklepy starego typu. Sklepy tradycyjne oferują towary i usługi swoim klientom wyceniając swój towar tak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /14 000

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje sklepów

    Problematyka rozwoju placówek handlowych

    Sklepy, podobnie jak produkty przechodzą przez pewne fazy rozwoju i upadku-cykl życia detalisty. Hipoteza cyklu handlu detalicznego- sklepy nowego typu zastępują sklepy starego typu. Sklepy tradycyjne oferują towary i usługi swoim klientom wyceniając swój towar tak...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /14 000

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model

    Definicja

    Model to układ założeń przyjmowanych w danej nauce w celu ułatwienia rozwiązania danego problemu badawczego. Jest to hipotetyczna konstrukcja myślowa, będąca uproszczonym obrazem badanego fragmentu rzeczywistości, w którym pomija się elementy nieistotne dla danego celu. Modele wprowadza...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /1 794

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model

    Definicja

    Model to układ założeń przyjmowanych w danej nauce w celu ułatwienia rozwiązania danego problemu badawczego. Jest to hipotetyczna konstrukcja myślowa, będąca uproszczonym obrazem badanego fragmentu rzeczywistości, w którym pomija się elementy nieistotne dla danego celu. Modele wprowadza...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /1 794

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ekonomiczna wartość dodana

    Charakterystyka

    Jedną z najbardziej popularnych metod pomiaru wartości firmy jest ekonomiczna wartość dodana EVA (Economical Value Added), bazująca na zasadzie osiągnięcia przez firmę stopy zwrotu z całego zainwestowanego kapitału o wartości przewyższającej jego koszt. Obliczenie EVA jest dość...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /2 510

    praca w formacie txt

Do góry