Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Premia

    Definicja

    Premia jest to składnik wynagrodzenia bieżącego przyznawany pracownikowi jako uzupełnienie płacy zasadniczej, a uzależniony od spełnienia określonych kryteriów. Specjaliści podkreślają, że premia nie może mieć charakteru uznaniowego 1995. Zasady premiowania w firmie powinny być...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /8 573

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Premia

    Definicja

    Premia jest to składnik wynagrodzenia bieżącego przyznawany pracownikowi jako uzupełnienie płacy zasadniczej, a uzależniony od spełnienia określonych kryteriów. Specjaliści podkreślają, że premia nie może mieć charakteru uznaniowego 1995. Zasady premiowania w firmie powinny być...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /8 573

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Premia

    Definicja

    Premia jest to składnik wynagrodzenia bieżącego przyznawany pracownikowi jako uzupełnienie płacy zasadniczej, a uzależniony od spełnienia określonych kryteriów. Specjaliści podkreślają, że premia nie może mieć charakteru uznaniowego 1995. Zasady premiowania w firmie powinny być...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /8 573

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System APS

    Charakterystyka

    Advanced Planning and Scheduling to systemy funkcjonujące w oparciu o łącza internetowe rozwijają jak dotychczas przede wszystkim zakresy funkcji realizowanych w obrębie MRP II|MRP II. Systemy klasy APS zapewniają bowiem szybszą reakcję całego dostaw|łańcucha dostaw na zmieniające się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /3 479

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bariery wyjścia

    Charakterystyka

    Bariery wyjścia - koszty związane z zaprzestaniem produkcji.

    Koszty tych decyzji wynikają ze specjalizacji zaangażowanych aktywów jak i z barier psychologicznych (związanie emocjonalne).

    Im w większym stopniu dana działalność zależy od specjalistycznych aktywów, tym wyższe są...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /690

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bariery wyjścia

    Charakterystyka

    Bariery wyjścia - koszty związane z zaprzestaniem produkcji.

    Koszty tych decyzji wynikają ze specjalizacji zaangażowanych aktywów jak i z barier psychologicznych (związanie emocjonalne).

    Im w większym stopniu dana działalność zależy od specjalistycznych aktywów, tym wyższe są...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /690

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bariery wyjścia

    Charakterystyka

    Bariery wyjścia - koszty związane z zaprzestaniem produkcji.

    Koszty tych decyzji wynikają ze specjalizacji zaangażowanych aktywów jak i z barier psychologicznych (związanie emocjonalne).

    Im w większym stopniu dana działalność zależy od specjalistycznych aktywów, tym wyższe są...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /690

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizerunek organizacji w internecie

    Charakterystyka

    Wizerunek firmy w Internecie stanowi jej obraz wśród kontrahentów kontaktujących się z firmą bezpośrednio oraz pośrednio. Za pośrednictwem Internetu przekazywane są informacje na temat produktu bądź usługi oferowanej przez firmę. Literatura przedmiotu dokonuje podziału wizerunku na:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /1 932

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizerunek organizacji w internecie

    Charakterystyka

    Wizerunek firmy w Internecie stanowi jej obraz wśród kontrahentów kontaktujących się z firmą bezpośrednio oraz pośrednio. Za pośrednictwem Internetu przekazywane są informacje na temat produktu bądź usługi oferowanej przez firmę. Literatura przedmiotu dokonuje podziału wizerunku na:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /1 932

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Udział w rynku

    Definicja

    Udział w rynku - to stosunek ilości sprzedanych produktów danego przedsiębiorstwa do liczby wszystkich sprzedanych jednostek danego produktu.

    Jednak zanim obliczymy udział w rynku musimy najpierw klarownie zdefiniować nasz rynek odniesienia, czyli zbiór produktów lub marek, z którymi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /3 449

    praca w formacie txt

Do góry