Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Operacja gospodarcza

    Charakterystyka

    Operacja gospodarcza to każde gospodarcze, które wywiera wpływ na aktywa i/lub na pasywa danej jednostki w związku z czym podlega odpowiedniemu zapisowi w księgowości tej jednostki. Wyraża się je w jednostkach pieniężnych, dokumentuje a następnie zapisuje w księgach rachunkowych...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /4 004

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skala interwałowa

    Charakterystyka

    Skala interwałowa (przedziałowa) - jedna z czterech skal pomiaru (obok skali nominalnej, porządkowej oraz ilorazowej) dotycząca pomiaru cech ilościowych. Występuje wtedy, gdy zbiór możliwych wartości cechy zmiennej zawiera się w zbiorze liczb rzeczywistych i wartości te można...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /1 726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Trust

    Charakterystyka

    Trust - jest to forma porozumienia monopolistycznego powstała w drodze połączenia samodzielnie istniejących dotychczasowo firm (fuzja) lub w drodze przejęcia jednego przedsiębiorstwa przez drugie, np. poprzez wykup jego akcji. Przedsiębiorstwa wchodzące w skład tej formy instytucjonalnej...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /1 638

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Trust

    Charakterystyka

    Trust - jest to forma porozumienia monopolistycznego powstała w drodze połączenia samodzielnie istniejących dotychczasowo firm (fuzja) lub w drodze przejęcia jednego przedsiębiorstwa przez drugie, np. poprzez wykup jego akcji. Przedsiębiorstwa wchodzące w skład tej formy instytucjonalnej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /1 638

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rachunkowość trójwymiarowa

    Definicja

    Rachunkowość trójwymiarowa (ang. triple-entry bookkeeping) - pojęcie ukute przez amerykańskiego naukowca japońskiego pochodzenia o nazwisku Yuji Ijiri. Teorię rachunkowości trójwymiarowej opublikowal po raz pierwszy w 1986 roku w pracy pod tytułem A Framework for Triple-Entry...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /5 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rachunkowość trójwymiarowa

    Definicja

    Rachunkowość trójwymiarowa (ang. triple-entry bookkeeping) - pojęcie ukute przez amerykańskiego naukowca japońskiego pochodzenia o nazwisku Yuji Ijiri. Teorię rachunkowości trójwymiarowej opublikowal po raz pierwszy w 1986 roku w pracy pod tytułem A Framework for Triple-Entry...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /5 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rachunkowość trójwymiarowa

    Definicja

    Rachunkowość trójwymiarowa (ang. triple-entry bookkeeping) - pojęcie ukute przez amerykańskiego naukowca japońskiego pochodzenia o nazwisku Yuji Ijiri. Teorię rachunkowości trójwymiarowej opublikowal po raz pierwszy w 1986 roku w pracy pod tytułem A Framework for Triple-Entry...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /5 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czek

    Charakterystyka

    Czek jest dokumentem w którym wystawca poleca bankowi wypłacenie określonej sumy pieniężnej okazicielowi przez wystawcę banku (z rachunku wystawcy).

    Treść, formę oraz obrót czekowy określają w Polsce przepisy prawa czekowego z 1936 r., zawarte w ustawie z dn. 28 kwietnia 1036...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /5 260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady planowania marketingowego

    Charakterystyka

    Planowanie marketingowe pomaga uniknąć bezcelowych i błędnych działań oraz wykorzystać zasoby w sposób możliwie efektywny i przemyślany.

    Jest istotną częścią dobrego zarządzania. Zmusza do przemyślenia tego co się wydarzyło, tego co jest teraz i tego, co się może wydarzyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /2 728

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady planowania marketingowego

    Charakterystyka

    Planowanie marketingowe pomaga uniknąć bezcelowych i błędnych działań oraz wykorzystać zasoby w sposób możliwie efektywny i przemyślany.

    Jest istotną częścią dobrego zarządzania. Zmusza do przemyślenia tego co się wydarzyło, tego co jest teraz i tego, co się może wydarzyć...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /2 728

    praca w formacie txt

Do góry