Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Pośrednictwo finansowe

    Charakterystyka

    Pośrednictwo finansowe - usługi pośrednictwa finansowego są to usługi polegające na pośrednictwie pieniężnym w zakresie gromadzenia zasobów pieniężnych, papierów wartościowych i ich redystrybucji.

    Pośrednik finansowy to podmiot gospodarczy specjalizujący się w kupowaniu i...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.08.2011 Znaków /2 432

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kemping

    Charakterystyka

    Kempingi to obiekty strzeżone lub nie, umożliwiające nocleg w namiotach, przyczepach kempingowych i samochodach kempingowych, domkach turystycznych lub innych obiektach stałych. Dobrze wyposażone kempingi posiadają zazwyczaj:

    stoły toalety i umywalnie, prysznice wyznaczone miejsca do...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.08.2011 Znaków /1 566

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    QFD

    Definicja

    Quality Function Deployment oznacza dopasowanie funkcji jakości, co jednak nie oddaje w języku polskim istoty tej metody. Często jest ona także nazywana House of Quality - domem jakości, w związku z charakterystycznym wyglądem macierzy analitycznej.

    Po raz pierwszy została zastosowana w roku 1972...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.08.2011 Znaków /16 033

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Interreg

    Charakterystyka

    INTERREG jest to wspólnotowa inicjatywa uruchomiona przez Komisję Europejską podlegająca pod Dyrekcję Generalną ds. Polityki Regionalnej (Regional Policy Directorate General).

    INTERREG I realizowano w latach 1991-1993.

    Program stworzono w konsekwencji rozpoznania stosunkowo niekorzystnej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /3 171

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komitet Regionów

    Charakterystyka

    Komitetem Regionów- został utworzony na mocy postanowień Traktatu z Maastricht i zebrał się po raz pierwszy w marcu 1994 r.. Zadaniem Komitetu Regionów jest wydawanie opinii o sprawach projektowanych aktów prawnych Wspólnoty Europejskiej, które prawdopodobnie będą miały wpływ na różne...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /2 081

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Realny kurs walutowy

    Realny kurs walutowy

    Jest to koszt dóbr zagranicznych wyrażony w dobrach krajowych, określony jako nominalny walutowy uwzględniający ceny krajowe i zagraniczne. Innym słowy miara kursu skorygowanego tak, aby uwzględnić różnice poziomów cen pomiędzy krajem a zagranicą (R.Hall, J.Taylor 1997...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /6 372

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Realny kurs walutowy

    Realny kurs walutowy

    Jest to koszt dóbr zagranicznych wyrażony w dobrach krajowych, określony jako nominalny walutowy uwzględniający ceny krajowe i zagraniczne. Innym słowy miara kursu skorygowanego tak, aby uwzględnić różnice poziomów cen pomiędzy krajem a zagranicą (R.Hall, J.Taylor 1997...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /6 372

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama biura podróży

    Charakterystyka

    Ważną rolę reklama odgrywa w turystyce. Branża ta jest wymagająca i nie zadowala się byle czym. Promocja turystyki często prowadzona jest na masową skalę dlatego też korzysta z wielu form reklamy:

    audiowizualna- najbardziej rozpowszechniona posiada największą grupę odbiorców. Do tej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /3 253

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama biura podróży

    Charakterystyka

    Ważną rolę reklama odgrywa w turystyce. Branża ta jest wymagająca i nie zadowala się byle czym. Promocja turystyki często prowadzona jest na masową skalę dlatego też korzysta z wielu form reklamy:

    audiowizualna- najbardziej rozpowszechniona posiada największą grupę odbiorców. Do tej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /3 253

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komputerowe systemy zarządzania zapasami

    Charakterystyka

    Komputerowe systemy zapasami|zarządzania zapasami to programy obsługujące i wspomagające procesy związane ze sprzedażą zarówno detaliczną jak i hurtową. Posiadają szeregi mechanizmów wspomagających szybki dostęp do potrzebnych danych dzięki czemu umożliwiają sprawną obsługę...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /2 380

    praca w formacie txt

Do góry