Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Rezerwa obowiązkowa

    Rezerwa obowiązkowa

    Mianem rezerwy obowiązkowej określa się obowiązek utrzymywania środków pieniężnych na rachunku w centralny|banku centralnym. Obowiązek ten ciąży na komercyjny|bankach komercyjnych.

    Wysokość rezerwy obowiązkowej

    Wysokość rezerwy obowiązkowej obliczana jest jako procent od...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /1 286

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie sondażowe

    Charakterystyka

    Badania sondażowe - metoda badawcza służąca zazwyczaj do badania dużych populacji, których nie da się obserwować bezpośrednio. Polega ona typowo na przebadaniu, przy pomocy standaryzowanego kwestionariusza lub ankiety, wyselekcjonowanej z populacji mniejszej próby respondentów.

    Dzięki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /4 444

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie sondażowe

    Charakterystyka

    Badania sondażowe - metoda badawcza służąca zazwyczaj do badania dużych populacji, których nie da się obserwować bezpośrednio. Polega ona typowo na przebadaniu, przy pomocy standaryzowanego kwestionariusza lub ankiety, wyselekcjonowanej z populacji mniejszej próby respondentów.

    Dzięki...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /4 444

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bank

    Charakterystyka

    Bank jest to instytucja pośrednictwa finansowego (posiada wyłączne prawo do prowadzenia działalności depozytowo-kredytowej), która dokonuje transformacji środków finansowych i ryzyka.

    Nazwa Bank wywodzi się od ławki zwanej po włosku banco, przy której pracowali włoscy handlarze...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /3 415

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie przez konflikty

    Charakterystyka

    Konfliktem nazywamy sprzeczność interesów, poglądów ale także możemy mieć na myśli spór czy zatarg (W.Kopaliński).

    Zarządzanie przez konflikty jest z kolei sposobem wpływania na pracowników wszelkimi sposobami które maja na celu przeciwdziałać skutkom konfliktów a mianowicie:...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /3 101

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Program Operacyjny Pomoc Techniczna

    Charakterystyka

    Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007-2013 - to jeden z programów realizujący Narodową Strategię Spójności na lata 2007-2013. Celem nadrzędnym Programu jest zapewnienie sprawnego i efektywnego przebiegu realizacji Narodowej Strategii Spójności. Zostanie on osiągnięty poprzez...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /2 356

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lojalność klienta

    Definicja

    Lojalność klienta wobec marki to efekt:

    nauczenia się przez konsumenta, iż określona marka najlepiej zaspokaja jego potrzeby, przynosi mu wyjątkowe i pożądane przez niego korzyści. wytworzenia się więzi emocjonalnej konsumenta z marką, w wyniku emocjonalnego oddziaływania marki na...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /3 800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lojalność klienta

    Definicja

    Lojalność klienta wobec marki to efekt:

    nauczenia się przez konsumenta, iż określona marka najlepiej zaspokaja jego potrzeby, przynosi mu wyjątkowe i pożądane przez niego korzyści. wytworzenia się więzi emocjonalnej konsumenta z marką, w wyniku emocjonalnego oddziaływania marki na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /3 800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lojalność klienta

    Definicja

    Lojalność klienta wobec marki to efekt:

    nauczenia się przez konsumenta, iż określona marka najlepiej zaspokaja jego potrzeby, przynosi mu wyjątkowe i pożądane przez niego korzyści. wytworzenia się więzi emocjonalnej konsumenta z marką, w wyniku emocjonalnego oddziaływania marki na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /3 800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cło importowe

    Charakterystyka

    Cło importowe - Cło jest to opłata nakładana przez państwo na towar w momencie przekraczania przez niego granicy celnej. Historycznie jest to najstarszy instrument polityki handlowej. W przeszłości cła stanowiły ważne źródło dochodu państwa, a także ochraniały własną produkcję...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /1 185

    praca w formacie txt

Do góry