Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Struktura produktu

    Definicja produktu

    Produkt jest to każdy obiekt wymiany rynkowej, a także wszystko to, co jesteśmy w stanie zaoferować na rynku. Może być to zarówno dobro materialne, usługa, idea, miejsce jak i organizacja. Produkt powinien zapewniać kupującym określone korzyści, tj. posiadać zdolność do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.09.2011 Znaków /2 374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ISO 14001

    Charakterystyka

    Wieloletnia masowa produkcja bez zwracania uwagi na niszczenie środowiska naturalnego sprawiła, iż pod koniec dwudziestego wieku stajemy przed bardzo trudnymi problemami ochrony tego, co jeszcze pozostało. Organizacje ekologiczne wymogły na rządach wprowadzanie opłat i kar za korzystanie ze...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.09.2011 Znaków /2 278

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ISO 14001

    Charakterystyka

    Wieloletnia masowa produkcja bez zwracania uwagi na niszczenie środowiska naturalnego sprawiła, iż pod koniec dwudziestego wieku stajemy przed bardzo trudnymi problemami ochrony tego, co jeszcze pozostało. Organizacje ekologiczne wymogły na rządach wprowadzanie opłat i kar za korzystanie ze...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.09.2011 Znaków /2 278

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dochód narodowy

    Definicja

    Dochód narodowy lub też Produkt Narodowy Netto (PNN) w cenach czynników wytwórczych, to miara produkcji wytworzonej w danym czasie za pomocą czynników produkcji należących do obywateli danego kraju (niezależnie od miejsca ich użycia), wyrażona w cenach tych czynników, uwzględniająca...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /2 928

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja

    Charakterystyka

    PROMOCJA - (łac. promoveo poruszać się) - jest to sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który ma się przyczynić do zwiększenia popytu na wyroby przedsiębiorstwa i zmniejszenia elastyczności tego popytu. Jest marketingowym przedsięwzięciem obejmującym szereg działań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /4 941

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aukcja holenderska

    Charakterystyka

    Aukcja holenderska (zwana również mechaniczną lub zegarową) to rodzaj aukcji gdzie podawane są dwie ceny: minimalna oraz wywoławcza (przeważnie dużo wyższa od poprzedniej). Ceny te są podawane przez sprzedającego przed rozpoczęciem aukcji. Uczestnicy znają tylko cenę wywoławczą, od...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /4 536

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aukcja holenderska

    Charakterystyka

    Aukcja holenderska (zwana również mechaniczną lub zegarową) to rodzaj aukcji gdzie podawane są dwie ceny: minimalna oraz wywoławcza (przeważnie dużo wyższa od poprzedniej). Ceny te są podawane przez sprzedającego przed rozpoczęciem aukcji. Uczestnicy znają tylko cenę wywoławczą, od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /4 536

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elastyczność podaży

    Charakterystyka

    Elastyczność podaży jest miarą względnej (procentowej) zmiany podaży wywołanej względną zmianą określonego czynnika wpływającego na podaż. Informuje o wrażliwości podaży na zmiany czynników ją kształtujących.

    Dana jest wzorem:

    <math\epsilon_{xS}=\frac{\Delta...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /2 613

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Audyt jakości

    Ogólna charakterystyka metody

    W systemie zarządzania jakością, a także w innych systemach zarządzania opartych na normach ISO (zarządzania środowiskowego|zarządzanie środowiskowe, zarządzania bezpieczeństwem pracy|bezpieczeństwem pracy, zarządzania bezpieczeństwem informacji|bezpieczeństwem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /16 552

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ankieta

    Charakterystyka

    Ankieta - najczęściej stosowana metoda gromadzenia informacji w badaniach marketingowych. Jest to kwestionariusz zawierający pytania dotyczące określonego lub badanego tematu, wykorzystywany zwykle w badaniach społecznych zjawisk masowych. Ankieta to także zbiór standaryzowanych technik...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /2 069

    praca w formacie txt

Do góry