Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Negocjacje zbiorowe

    Charakterystyka negocjacji zbiorowych Elementy opisu Opis Interpretacja Zgodnie z Konwencją MOP nr 154 z 1981 r. termin ten stosuje się do wszystkich negocjacji, które mają miejsce między pracodawca, grupą pracodawców, albo co najmniej jedną organizacją pracodawców z jednej strony i co najmniej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 973

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka handlowa

    Charakterystyka

    Polityka handlowa to różne formy aktywności ekonomicznej rządów zmierzających do oddziaływania na rozmiary, kierunki oraz strukturę obrotów w handlu zagranicznym. (Krugman P. Obstfeld M., Warszawa 1997, str. 133)

    Instrumenty polityki handlowej Cła - jest najprostszym instrumentem...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /2 214

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka handlowa

    Charakterystyka

    Polityka handlowa to różne formy aktywności ekonomicznej rządów zmierzających do oddziaływania na rozmiary, kierunki oraz strukturę obrotów w handlu zagranicznym. (Krugman P. Obstfeld M., Warszawa 1997, str. 133)

    Instrumenty polityki handlowej Cła - jest najprostszym instrumentem...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /2 214

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Controlling personalny

    Definicja

    Controlling jest definiowany jako podsystem systemu zarządzania organizacją służący koordynacji procesów planowania, kontroli oraz informowania, co umożliwia sterowanie przedsiębiorstwem z punktu widzenia wyznaczonych celów i funkcji|celów (P. Szczepankowski 1998, s. 282). Można wyróżnić...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 712

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Controlling personalny

    Definicja

    Controlling jest definiowany jako podsystem systemu zarządzania organizacją służący koordynacji procesów planowania, kontroli oraz informowania, co umożliwia sterowanie przedsiębiorstwem z punktu widzenia wyznaczonych celów i funkcji|celów (P. Szczepankowski 1998, s. 282). Można wyróżnić...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 712

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego TQM nie działa

    Przeczytaj wcześniej ISO nie działa.

    Wdrażanie TQM w organizacjach europejskich najczęściej poprzedzane jest uzyskaniem certyfikatu ISO 9000. Dlatego też ewentualne błędy popełnione w trakcie budowania systemu według norm ISO 9000 znajdują się u podstaw tworzenia zarządzania przez jakość w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 742

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Praca zespołowa

    Zespołem nazwać można według E. Scheina dowolną liczbę osób, które oddziałują na siebie i są siebie świadome oraz postrzegają się jako społeczna|grupę. Z kolei J. Adair uważa, że grupa robocza występuje wówczas, gdy występuje dające się zdefiniować członkostwo, świadomość grupy, poczucie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /4 802

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola internetu w marketingu

    Cechy marketingu online wygodny - klienci nie muszą wychodzić z domu, by zakupić produkt, by zdobyć informacje, pomaga nawiązać bezpośredni kontakt klienta z firmą, firmy mogą dzięki niemu zdobyć informacje o potrzebach klientów, a klienci mają wygodną możliwość zadawania pytań...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola internetu w marketingu

    Cechy marketingu online wygodny - klienci nie muszą wychodzić z domu, by zakupić produkt, by zdobyć informacje, pomaga nawiązać bezpośredni kontakt klienta z firmą, firmy mogą dzięki niemu zdobyć informacje o potrzebach klientów, a klienci mają wygodną możliwość zadawania pytań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Personel wspierający akwizytorów

    Rola personelu wspierającego

    Personel wspierający akwizytorów - pomaga zwiększyć wysiłki akwizytorów zdobywających zamówienia, dostarczając licznych usług lecz nie jest on nastawiony na przyjmowanie zamówień.

    Personel wspierający możemy podzielić na dwie kategorie:

    akwizytorów - misjonarzy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /2 052

    praca w formacie txt

Do góry