Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Zintegrowany system pomiarowy

    Charakterystyka

    Stosowanie mierników finansowych w zarządzaniu strategicznym podlega licznym stosowania mierników finansowych|ograniczeniom.

    Dlatego też wielu kierowników zwraca obecnie uwagę na potrzebę szerszego spojrzenia na problematykę funkcjonowania przedsiębiorstwa i zastosowanie mierników...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /960

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zintegrowany system pomiarowy

    Charakterystyka

    Stosowanie mierników finansowych w zarządzaniu strategicznym podlega licznym stosowania mierników finansowych|ograniczeniom.

    Dlatego też wielu kierowników zwraca obecnie uwagę na potrzebę szerszego spojrzenia na problematykę funkcjonowania przedsiębiorstwa i zastosowanie mierników...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /960

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady podatkowe Adama Smitha

    Charakterystyka

    Jest to zbiór podstawowych reguł, jakimi powinny charakteryzować się obciążenia fiskalne. Zasady te miały celu likwidowanie uciążliwości fiskalnej oraz zapewnienie w jak największym stopniu sprawiedliwości i akceptacji społecznej dla podatków. Reguły te zostały ustalone przez...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /3 661

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkty wielokrotnej sprzedaży

    Charakterystyka

    Do produktów "wielokrotnej sprzedaży" zalicza się w szczególności : filmy, oprogramowania komputerowe, projekty typowe etc.

    Cechą charakterystyczną tych produktów jest to , że :

    powstają one w jednorazowym cyklu produkcyjnym wytworzony produkt bazowy ( np. tzw. kopia matka filmu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /1 546

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkty wielokrotnej sprzedaży

    Charakterystyka

    Do produktów "wielokrotnej sprzedaży" zalicza się w szczególności : filmy, oprogramowania komputerowe, projekty typowe etc.

    Cechą charakterystyczną tych produktów jest to , że :

    powstają one w jednorazowym cyklu produkcyjnym wytworzony produkt bazowy ( np. tzw. kopia matka filmu...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /1 546

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podsystem logistyki zaopatrzenia

    Działania podejmowane w tym zakresie wykraczają swoim zasięgiem poza przedsiębiorstwo i są ściśle związane z działalnością dostawców. Podstawowym celów i funkcji|celem jest zapewnienie odbiorcy towarów w odpowiedniej ilości i jakości, zgodnie z zapotrzebowaniem handlowym lub produkcyjnym. Zadania...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /4 315

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia projakościowa

    Definicja

    Miejsce i cele organizacji określają jej politykę ekonomiczną, z której wynikają cele konkurencyjności i kształt polityki jakościowej. Dla ich realizacji firma przyjmuje określone cele jakościowe, wyznacza miejsce firmy na rynku oraz przyjmuje strategię projakościową będącą częścią...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /7 409

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etyka w marketingu

    Etyka w marketingu

    Etyka w marketingu skupia się na sferze moralnej interesów przedsiębiorstwa, poddając je ocenie według norm obowiązujących w danym państwie. Wynikiem tych działań mogą być dyrektywy etyczne wprowadzane w celu wytyczenia jasnych algorytmów postępowania pracowników w sytuacjach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.11.2011 Znaków /2 703

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obserwacja

    Obserwacja to niezauważalny, zamierzony i systematyczny sposób postrzegania badanych obiektów w ich naturalnych warunkach. Wśród niej wyróżniamy:

    Obserwacja skategoryzowana, w której badacz posiada przygotowany kwestionariusz lub schemat i obserwuje zjawiska pod kątem danych z arkuszu, Obserwacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.11.2011 Znaków /862

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Klasyfikacja celów i funkcji

    Definicja celu

    Cel jest to formalnie ustalone i przewidywane do osiągnięcia w przyszłości zamierzenie, wynikające z potrzeb społeczno - gospodarczych środowiska, w jakim dany system działa (A. Stabryła, J. Trzecieniecki 1982, s. 316).

    Podstawą czynnością w klasyfikacji jest wyróżnienie celu ogólnego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.11.2011 Znaków /2 662

    praca w formacie txt

Do góry