Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Jakość zarządzania - konsekwencje dla klientów

    Miejsce klienta w zarządzaniu

    Autorzy Nagroda Jakości|Modelu Doskonałości (Znakomitości) Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM) uważali, że każda organizacja może wypracować sobie własną drogę dążenia do doskonałości (znakomitości). Przyjęte przez organizacje podejście do oprawy...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.01.2012 Znaków /9 948

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość zarządzania - konsekwencje dla klientów

    Miejsce klienta w zarządzaniu

    Autorzy Nagroda Jakości|Modelu Doskonałości (Znakomitości) Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM) uważali, że każda organizacja może wypracować sobie własną drogę dążenia do doskonałości (znakomitości). Przyjęte przez organizacje podejście do oprawy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.01.2012 Znaków /9 948

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Negocjacje

    Charakterystyka

    Spośród różnorodnych interpretacji pojęcia negocjacji w ogóle, a gospodarczych w szczególności, najistotniejsze - z punktu widzenia celów opracowania - jest ich ujecie jako procesu wymiany informacji i decyzji|podejmowania decyzji.

    Dla celów teoretycznych i praktycznych negocjacje można...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /3 685

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja biurokratyczna

    Charakterystyka

    Jako przeciwieństwo ucząca się|organizacji uczącej się często przedstawia się ściśle sformalizowaną organizację typu biurokratycznego, w której każde działanie pracownika zostało zdefiniowane i opisane, a wszelkie zmiany w przebiegu procesów operacyjnych są blokowane przez...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /2 319

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rekomendacja hotelu

    Charakterystyka

    System rekomendacji zakładów hotelarskich i gastronomicznych został wprowadzony w roku 1993 przez Zrzeszenie Polskich Hoteli Turystycznych i kontynuowany od 1996 roku przez Polskie Zrzeszenie Hoteli. Rekomendacja jest dobrowolna, a postępowanie rekomendacyjne jest wszczynane na wniosek...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /1 696

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stopa lombardowa

    Charakterystyka

    Stopa lombardowa określa najwyższy poziom oprocentowania kredytów udzielanych przez centralny bankom komercyjnym pod zastaw wartościowy|papierów wartościowych (tzw. kredyty lombardowe).

    Kwota kredytu nie może przekroczyć równowartości 80% papierów wartościowych obciążonych...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /1 239

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady planowania

    Zestawienie

    Wyróżnia się następujące elementarne zasady planowania:

    Zasada ścisłości i elastyczności, Zasada szczegółowości (programowanie, a planowanie), Zasada modelowania (cele, parametry, ograniczenia, obszar swobody), Zasada prognozowania, Zasada optymalności (np. minimalizacja kosztów)...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie produktu i firmy

    Pozycjonowanie produktu

    Pozycjonowanie produktu- są to działania prowadzące do tego, aby w świadomości konsumentów docelowych produkt zajął określone, wyróżniające i pożądane miejsce w porównaniu z produktami konkurencji. Pozycjonowanie jest więc wykreowaniem takiego wizerunku produktu który...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /3 687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie produktu i firmy

    Pozycjonowanie produktu

    Pozycjonowanie produktu- są to działania prowadzące do tego, aby w świadomości konsumentów docelowych produkt zajął określone, wyróżniające i pożądane miejsce w porównaniu z produktami konkurencji. Pozycjonowanie jest więc wykreowaniem takiego wizerunku produktu który...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /3 687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przyczyny wdrażania systemów informatycznych

    Przyczyny wdrażania systemów

    Najczęściej wymienianymi przyczynami wdrażania nowoczesnych technologii informatycznych w firmach są (G. Curtis 1995, s. 338):

    niewydolność aktualnie stosowanych systemów informacyjnych, które nie radzą sobie ze wzrostem wymagań użytkowników, ograniczenie kosztów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /794

    praca w formacie txt

Do góry