Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Scharakteryzuj narzędzia polityki promocji

    Reklama – jest płatną formą nieosobliwej prezentacji i promocji produktu lub usług przez określonego nadawcę. Cele reklamy:

    a) przyciągnięcie uwagi

    b) wzbudzenie zainteresowania produktem, marką, itp.

    c) wzbudzenie pożądania, pragnienia, posiadania

    d) wzbudzenie zakupu

    e) akcja dokonania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /3 763

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedstaw rolę promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa

    Strategia marketingowa – jest strategią funkcjonowania związaną z działaniami marketingowymi firmy stanowi wyraz jej misji z zachowaniem się na rynku. W procesie tworzenia strategii marketingowej wyróżnia się kilka faz, jedną z nich jest kompozycja marketingowa mix, do której zalicza się promocję.

    Celem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /707

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Na czym polega metoda „Just in time”?

    Just in time – JIT- idealna harmonia podaży i popytu( produkcja bezzapasowa).

    Coraz wieksza liczba przedsiębiorstw przemysłowych na całym świecie zaczyna stosować system dostaw JIT, ograniczając znaczenie zapasów, elementów produkcyjnych, które maja być użyte w najbliższych godzinach lub dniach, ścisła...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /971

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie są korzyści stron umowy franchisingowej?

    Umowa franchisingowa – trwała integracja uczestników kanału w celu efektywnej obsługi rynku.

    Franchising – długoterminowe pozwolenie (licencja, zgoda, franchise) udzielone umownie przez franchisingodawcę, a polegające na możliwości używania handlowych nazw, znaków towarowych i biznesowych systemów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /3 407

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kiedy stosuje się dystrybucję ekstensywną, selektywną i ekskluzywną?

    Szerokość kanałów określają opcje:

    Dystrybucja ekstensywna – stosuje się ją do określenia produktów często i powszechnie nabywanych

    ( produkt nabywany i dostępny wszędzie, łatwość nabycia, produkt tani, trwały, codziennego użytku).

    Dystrybucja selektywna – producent celowo ogranicza liczbę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /935

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jaki wpływ na rodzaj kanałów wywierają cechy produktów?

    Wpływ cech produktów na kształt kanału dystrybucji:

    Kanał dystrybucji opisują parametry: długość i szerokość

    Długość – to ilość ogniw ( pośredników)

    Szerokość – to ilość produktów na poszczególnych szczeblach obrotu

    Najważniejsze cechy produktów wpływające na długość kanału...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jaki wpływ na rodzaj kanałów dystrybucji wywierają wymagania nabywców?

    Wpływ wymagań nabywców na rodzaj kanałów dystrybucji:

    nabywcy maja bardzo duży wpływ na wybór sposobu dystrybucji

    firma powinna: określić dokładnie swoich odbiorców, pogrupować odbiorców na: bardzo ważnych, średnio ważnych, drobnych odbiorców.

    przeprowadzić analizę odbiorców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /752

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie funkcje spełniają pośrednicy w kanałach dystrybucji?

    Korzyści z wprowadzenia pośredników:

    1. zmniejszenie kapitału zaangażowanego w dystrybucji

    2. obniżenie kosztów obsługi przy jednorazowym spełnieniu wysokich wymagań klientów po zaakceptowanych cenach

    3. elastyczność potencjału serwisowego

    4. mniejsze i rozproszenie ryzyka między...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podaj różnice między bezpośrednimi i pośrednimi kanałami dystrybucji

    Dystrybucja bezpośrednia: sprzedaż centralna, w sklepach firmowych lub własnych filiach i przedstawicielstwach. Odbywa się bez udziału pośredników – cały kanał dystrybucyjny zarządzany jest przez producenta.

    Dystrybucja z pośrednikami: redukuje ogólną ilość transakcji przedsiębiorstwa z odbiorcami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /706

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wyjaśnij znaczenie i istotę dystrybucji

    Istotą dystrybucji jest przesunięcie towarów z miejsc ich wytworzenia do ostatecznych odbiorców. Dystrybucja oznacza więc zbiór decyzji i działań związanych z udostępnieniem wytworzonego produktu w miejscu i czasie, w którym oczekują go ostateczni nabywcy. Aby osiągnąć sukces na rynku, nie wystarczy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /827

    praca w formacie txt

Do góry