Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Proces promocji i reklamy

    Cele procesu

    Cele związane z istnieniem procesu:

    wspieranie sprzedaży produktu budowanie świadomości marki maksymalne wykorzystanie środków przeznaczonych na działania promocyjne

    Cele związane z doskonaleniem procesu:

    Zwiększenie wykorzystania środków przeznaczonych na działania marketingowe do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /15 230

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza preferencji

    Charakterystyka

    Analiza preferencji jest podejściem badawczym polegającym na kwalifikowaniu obiektów w określonej skali, czego wyrazem jest hierarchia ważności obiektów. Ogólnym celem tego podejścia jest wielokryterialna ocena agregatowa działalności firmy, ukierunkowana zarówno na badania analityczne i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /2 597

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polecenie zapłaty

    Charakterystyka

    Polecenie zapłaty (ang. direct debit) - forma pieniężnych rozliczeń bezgotówkowych, w Polsce popularna od 1998 roku, wprowadzona na podstawie Ustawy o prawie bankowym z dn. 29 VIII 1997 r. (Dz.U. 97.140.939 ze zm.) oraz porozumienia międzybankowego w sprawie stosowania polecenia zapłaty z...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /2 864

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola kosztów marketingu

    Charakterystyka

    Jeżeli przedmiotem kontroli i analizy są koszty marketingowe to wskaźniki struktury, dynamiki oraz analiza odchyleń umożliwi sformułowanie podstawowych tendencji w kształtowaniu się tych kosztów. Bazą odniesienia jest wielkość kosztów w poprzednich okresach oraz planowane limity...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /4 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola kosztów marketingu

    Charakterystyka

    Jeżeli przedmiotem kontroli i analizy są koszty marketingowe to wskaźniki struktury, dynamiki oraz analiza odchyleń umożliwi sformułowanie podstawowych tendencji w kształtowaniu się tych kosztów. Bazą odniesienia jest wielkość kosztów w poprzednich okresach oraz planowane limity...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /4 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola kosztów marketingu

    Charakterystyka

    Jeżeli przedmiotem kontroli i analizy są koszty marketingowe to wskaźniki struktury, dynamiki oraz analiza odchyleń umożliwi sformułowanie podstawowych tendencji w kształtowaniu się tych kosztów. Bazą odniesienia jest wielkość kosztów w poprzednich okresach oraz planowane limity...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /4 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola kosztów marketingu

    Charakterystyka

    Jeżeli przedmiotem kontroli i analizy są koszty marketingowe to wskaźniki struktury, dynamiki oraz analiza odchyleń umożliwi sformułowanie podstawowych tendencji w kształtowaniu się tych kosztów. Bazą odniesienia jest wielkość kosztów w poprzednich okresach oraz planowane limity...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /4 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja Narodów Zjednoczonych

    Informacje ogólne

    Organizacja międzynarodowa, powstała 24 października 1945 r. w wyniku wejścia w życie Karty Narodów Zjednoczonych jako następczyni Ligi Narodów. Głównym celem jakie stawia sobie ONZ jest zapewnienie pokoju międzynarodowego,popieranie przestrzegania praw człowieka oraz rozwój...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /4 403

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polska Nagroda Jakości

    Polska Nagroda Jakości (PNJ) - wyróżnienie przyznawane przedsiębiorstwom za wdrażanie filozofii TQM, czyli Zarządzania przez Jakość. Nagroda została ustanowiona 7 marca 1995 r. przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Centrum Badań oraz Fundację Teraz Polska. Oparta jest na założeniach zarządzania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /15 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Środki przekazu reklamy

    Charakterystyka

    Środki przekazu reklamy- to narzędzia służące do masowego komunikowania się w celu dostarczenia informacji reklamowych do bardzo licznych i zróżnicowanych odbiorców.

    Odbiorca to podmiot, który oczekuje aby przekaz reklamowy był we właściwy sposób do niego skierowany. Narzędzia które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /5 954

    praca w formacie txt

Do góry