Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Planowanie

    Charakterystyka

    Proces planowania w Prince2 zawiera siedem głównych składników:

    1. Projektowanie planu

    Proces ten wiąże się z decyzjami ,jakie muszą być podjęte przed rozpoczęciem planowania. Należy wybrać sposób podejścia do planowania i styl prezentacji planów. Decyduje się o narzędziach...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.01.2012 Znaków /3 593

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Turystyka osób głuchych i niedosłyszących

    Charakterystyka

    Określając osoby z uszkodzeniem słuchu, stosuje się klasyfikację medyczną, która bierze pod uwagę stopień ubytku słuchu w decybelach:

    osoby z lekkim ubytkiem słuchu (20-40 dB) osoby z umiarkowanym ubytkiem słuchu (40-70 dB) osoby ze znacznym ubytkiem słuchu (70-90 dB) osoby z...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.01.2012 Znaków /7 821

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Współczynnik korelacji rang Spearmana

    Charakterystyka

    Współczynnik korelacji rang Spearmana jest wykorzystywany do opisu siły korelacji dwóch cech, wtedy gdy są one mierzalne, badana zbiorowość jest nieliczna oraz mają charakter jakościowy i istnieje możliwość ich uporządkowania. Miarę tę stosuję się również do badania zależności...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /1 856

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia rozwoju

    Charakterystyka

    Strategia rozwoju - strategia (z grec. dowództwo) jest stale odbywającym się procesem przygotowywania i prowadzenia działań zmierzającym do realizacji pożądanego celu przy uwzględnieniu istniejących warunków, określonego miejsca i czasu.

    Dokonując wyboru strategii musimy uwzględnić:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /2 163

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik cena/zysk

    Charakterystyka

    Wskaźnik cena zysk (Price-to-Income Ratio) jest to stosunek ceny za akcje do zysku na akcje.

    Mówi on o atrakcyjności danej spółki jest ważna informacją dla inwestorów.

    C/Z = cena za akcje/ zysk na akcje

    Niski poziom wskaźnika może sugerować, że inwestycja jest korzystna, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik cena/zysk

    Charakterystyka

    Wskaźnik cena zysk (Price-to-Income Ratio) jest to stosunek ceny za akcje do zysku na akcje.

    Mówi on o atrakcyjności danej spółki jest ważna informacją dla inwestorów.

    C/Z = cena za akcje/ zysk na akcje

    Niski poziom wskaźnika może sugerować, że inwestycja jest korzystna, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik cena/zysk

    Charakterystyka

    Wskaźnik cena zysk (Price-to-Income Ratio) jest to stosunek ceny za akcje do zysku na akcje.

    Mówi on o atrakcyjności danej spółki jest ważna informacją dla inwestorów.

    C/Z = cena za akcje/ zysk na akcje

    Niski poziom wskaźnika może sugerować, że inwestycja jest korzystna, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktowa

    Charakterystyka

    Strategia produktu jako podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.

    Strategia jest jednym z najważniejszych instrumentów zarządzania drugiej połowy

    XX wieku.(Haffer M., 1998, s.61)

    W celu zapewnienia maksimum korzyści, wiele firm stosuje efektywne strategie

    i taktyki w zarządzaniu innowacjami...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /3 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktowa

    Charakterystyka

    Strategia produktu jako podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.

    Strategia jest jednym z najważniejszych instrumentów zarządzania drugiej połowy

    XX wieku.(Haffer M., 1998, s.61)

    W celu zapewnienia maksimum korzyści, wiele firm stosuje efektywne strategie

    i taktyki w zarządzaniu innowacjami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /3 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość

    Zobacz także: pracy - projektowana - zarządzania - życia a TQM|jakość życia

    Przegląd definicji

    D. A. Garvin zaproponował podział definicji jakości na siedem kategorii: ogólne (transcendentne), związane z produkcją, związane z produktem, związane z użytkownikiem, związane z tworzeniem wartości...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /17 827

    praca w formacie txt

Do góry