Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Nowe spojrzenie na firmę

    Ostatnie dziesięciolecie stanowiło przykrą lekcję dla wielu przedsiębiorstw. Nie mogą one już dłużej ignorować zagranicznych konkurentów i źródeł zaopatrzenia za granicą. Nie mogą dopuścić do tego, aby ich koszty płacowe i materiałowe odbiegały zbytnio od poziomu kosztów na świecie. Nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 750

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Imperatyw środowiskowy

    Trzecim nowym czynnikiem w klimacie dzisiejszego biznesu jest konieczność akceptacji przez przedsiębiorstwa rosnącej odpowiedzialności za środowisko naturalne. W przeszłości, zakłady chemiczne mogły bez większych problemów zatruwać powietrze dymem i emitować substancje chemiczne, które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 178

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Luka dochodowa

    W ostatnich dziesięcioleciach duża część świata ubożała, a nie bogaciła się. Chociaż zarobki wzrosły, realna siła nabywcza spadła, a dotyczyło to szczególnie mniej wykwalifikowanej siły roboczej. W Stanach Zjednoczonych wiele gospodarstw domowych zdołało utrzymać swoją siłę

    nabywczą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 330

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Gospodarka zglobalizowana

    Gospodarka światowa przeszła radykalną transformację w ostatnich dwóch dekadach. Odległości geograficzne i różnice kulturowe znacznie się zmniejszyły wraz z pojawieniem się samolotów odrzutowych. faxów, ogólnoświatowych łączy komputerowych i telefonicznych oraz telewizji satelitarnej. To skurczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /6 371

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Krytyczna rola marketingu w organizacjach i w społeczeństwie

    Każde dziesięciolecie zmusza zarząd firmy do świeżego spojrzenia na jej cele. strategie i taktykę. Szybko dokonujące się zmiany mogą z łatwością sprawić, że wczorajsze właściwe zasady prowadzenia biznesu dzisiaj stają się nieaktualne. I lenry Ford utrzymywał produkcję czarnego modelu T...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 716

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt konsumpcyjny

    Popyt konsumpcyjny

    Popyt konsumpcyjny - Jest relacją między ceną dobra a jego ilością, którą konsumenci są skłonni i są w stanie nabyć w danym czasie przy założeniu, że inne czynniki wpływające na popyt pozostają bez zmian (ceteris paribus). Dotyczy dóbr ostatecznych. Owe pojęcie należy nie...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /1 923

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak zaprezentować się przyszłemu pracodawcy

    Stare polskie przysłowie powiada: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą". W przysłowiu tym zawarta jest prawda o tym, że wygląd wywiera zasadniczy wpływ na rozmówcę i w ogóle na innego człowieka, który nas widzi. Swoim wyglądem tworzysz w jego świadomości opinię o sobie zwaną "pierwszym wrażeniem".

    To...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /7 013

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Estymator nieobciążony

    Charakterystyka

    Estymator to wielkość wyznaczona na podstawie próby losowej, służąca do oceny wartości nieznanych parametrów populacji generalnej.<BR

    Estymatorem parametru Q rozkładu zmiennej losowej X nazywamy taką statystykę:

    Z_n=f (X_1, X_2, X_3....X_n)</math

    której rozkład prawdopodobieństwa...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /6 311

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dochód realny

    Charakterystyka

    Dochód realny zwany jest tez siłą nabywczą konsumenta. Jest to dochód nominalny skorygowany o poziom inflacji, w ten sposób, że od jego wysokości zależy wolumen (ilość dóbr i usług, które można nabyć).

    Dochody realne, obliczane są na podstawie ilości towarów, które mogą być...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /783

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agent turystyczny

    Charakterystyka

    Agent turystyczny to biuro podróży, działalność którego polega na stałym pośredniczeniu w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych na rzecz organizatorów turystyki posiadających zezwolenia w kraju lub na rzecz innych usługodawców posiadających siedzibę w kraju. Z tytułu...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /2 583

    praca w formacie txt

Do góry