Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    RYNEK DOCELOWY

    Żadne przedsiębiorstwo nie może działać na wszystkich rynkach i zaspokajać każdej potrzeby. Na obszernym rynku nie może ono działać w sposób właściwy: nawet taki potentat jak IBM nie jest w stanie przetworzyć każdej informacji. Najlepszym rozwiązaniem dla firmy jest staranne zdefiniowanie rynku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingowa

    Koncepcja marketingowa jest filozofią biznesu odmienną od poprzednich. Jej zasadnicze założenia skrystalizowały się w połowie lat 50-ych.15

    • Koncepcja marketingowa opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 229

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja sprzedaży

    Koncepcja sprzedaży jest kolejnym powszechnie spotykanym podejściem do działań marketingowych.

    Koncepcja sprzedaży opiera się na twierdzeniu, że klienci pozostawieni sami sobie, nie kupią wystarczająco dużo produktów przedsiębiorstwa. Organizacja musi więc podjąć agresywna sprzedaż i działania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja produktu

    Koncepcja produktu opiera się na założeniu, że konsumenci preferują te produkty, które dostarczają im najwyższa jakość, najlepsze cechy użytkowe lub cechy innowacyjne. Kierownicy w organizacjach zorientowanych na produkt, koncentrują swe działania na wytworzeniu produktów o wyjątkowych cechach i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 608

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja produkcji

    Założenie, że konsumenci są zainteresowani przede wszystkim dostępnością produktu i jego niską ceną jest słuszne w przynajmniej dwóch sytuacjach. Pierwsza ma miejsce wówczas, gdy popyt na dany produkt przewyższa jego podaż, podobnie jak dzieje się to w wielu krajach Trzeciego Świata. W tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 111

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt szkodliwy

    Popyt szkodliwy; produkty szkodliwe dla zdrowia wywołują zorganizowane działania na rzecz ograniczenia ich konsumpcji. Takie kampanie są prowadzone w stosunku do papierosów, alkoholu, narkotyków, broni palnej, filmów pornograficznych i rodzin wielodzietnych. Zadaniem marketingu jest skłonienie ludzi do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /459

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Orientacja przedsiębiorstwa na rynek

    Zarządzanie marketingowe określiliśmy powyżej jako świadome działanie zmierzające do ciągnięcia pożądanych rezultatów wymiany na ry nkach docelowych. Zastanówmy się teraz, jaka filozofia powinna kierować tymi działaniami marketingowymi? Jakie znaczenie należy przypisać interesom organizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pełny popyt

    Pełny popyt; organizacje mają do czynienia z pełnym popytem. kiedy są zadowolone z realizowanej sprzedaży. Zadaniem marketingu jest utrzymanie aktualnego poziomu popytu bez względu na zmieniające się preferencje konsumentów i zaostrzenie konkurencji. Organizacja musi utrzymać lub poprawić jakość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /473

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt nieregularny

    Popyt nieregularny; wiele organizacji ma do czynienia z popytem, który zmieniając się sezonowo, z dnia na dzień lub nawet z godziny na godzinę powoduje problemy niedostatecznej lub nadmiernej wydajności. W przypadku komunikacji miejskiej posiadane środki transportu nie są w stanie zapewnić właściwej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /860

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt malejący

    Popyt malejący; każda organizacja, wcześniej czy później, staje w obliczu malejącego popytu na swoje produkty. Kościoły odnotowują spadek liczby wiernych, a prywatne uniwersytety spadek zgłoszeń na studia. Analizie należy poddać przyczyny załamania rynku oraz określić, czy popyt może być na nowo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /604

    praca w formacie txt

Do góry