Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    System dostarczania wartości

    Firma, poza analizą własnego łańcucha wartości, powinna także przyjrzeć się źródłom przewagi konkurencyjnej w łańcuchu wartości swoich dostawców, dystrybutorów, a także klientów. Coraz więcej przedsiębiorstw nawiązuje obecnie partnerskie stosunki z innymi ogniwami łańcucha dostaw. aby tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Łańcuch wartości

    Michael Porter z Harwardu zaproponował pojęcie łańcucha wartości jako narzędzia rozpoznawania sposobów tworzenia większej wartości dla klienta  "Ńuzda firma podejmuje działania potrzebne do zaprojektowania, wyprodukowania, dostarczenia na rynek i wspierania swych produktów. Łańcuch wartości obejmuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 498

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uwagi na temat zadowolenia klienta

    Profesor Claes Korneli, z Uniwersytetu Michigan, kieruje wielkim projektem badawczym, w ramach którego próbuje stworzyć indeks zadowolenia klienta w przekroju rynków branżowych i na rynku krajowym. Barometr Zadowolenia Klienta mógłby dostarczać informacji nie ujętych przez mierniki dochodu narodowego. Na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 502

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kilka pułapek w procesie pomiaru zadowolenia klienta

    Kiedy klienci oceniają swoje zadowolenie pod kątem jakiegoś wybranego fragmentu działalności przedsiębiorstwa, np. systemu dostarczania produktów, to musimy zdawać sobie sprawę, że bardzo różnie określają oni „dobry system dostaw". „Dobry" może dla nich znaczyć np. odpowiednio wczesne dostarczanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 643

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozorne zakupy (ghost shopping)

    Inną użyteczną metodą jest wynajęcie osób udających potencjalnych nabywców i informujących później o mocnych i Mabych punktach oferty przedsiębiorstwa i konkurencji. Ci -fałszywi nabywcy" mogą nawet udawać, że mają pewne problemy, aby sprawdzić czy personel sprzedający dobrze radzi sobie z tego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 006

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania ankietowe

    Przedsiębiorstwo, rejestrując jedynie zażalenia i sugestie, nie może zakładać, że uzyska pełny obraz stanu zadowolenia i niezadowolenia klientów . Badania pokazują, że klienci są niezadowoleni przeciętnie z jednego spośr<xl czterech dokonanych zakupów oraz, iż mniej niż 5% niezadowolonych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 133

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy skarg i sugestii

    Organizacje ukierunkowane na prawdziwą obsługę nabywcy ułatwiają swoim klientom przekazywanie różnych sugestii zmian i zażaleń. Wiele restauracji i hoteli, na przykład, dostarcza swym gościom formularze, dzięki którym mogą wskazać, co im się podoba lub nie. W szpitalu można umieścić na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadowolenie klienta

    Poziom zadowolenia jest funkcją różnicy pomiędzy postrzeganymi cechami oraz oczekiwa-Kuimi Nabywca może doświadczyć jednego z trzech poziomów zadowolenia. Jeśli cechy pro-cu.<tu nie odpowiadają wcześniejszym oczekiwaniom, to nabywca jest niezadowolony. Jeśli • ą-Zckiwania zostają spełnione -...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 349

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wartość dla klienta

    Wartość dla klienta jest tu rozumiana jako suma użyteczności oferowana nabywcy - przyp. tłum.)

    Zakładamy, że klienci dokonają zakupu w tej firmie, o której sądzą, że oferuje im najwyższą wartość. Definiujemy to w następujący sposób (zobacz Rysunek 2-1).

    • Wartość dostarczana klientowi jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /6 017

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego W sektorze międzynarodowym

    Przedsiębiorstwa międzynarodowe usilnie starają się usprawnić globalne działania marketingowe. Kilka europejskich i japońskich przedsiębiorstw międzynarodowych - Nestle. Bene-tton. Unilever. Toyota, Sony - w wielu przypadkach lepiej od swoich amerykańskich konkuren-

    tów zrozumiało istotę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 242

    praca w formacie txt

Do góry