Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Analiza potrzeb i trendów w makrootoczeniu

    Sukces ry nkowy mogą odnieść tylko te przedsiębiorstwa, które są w stanie rozpoznać i odpowiedzieć na pojawiające się niezaspokojone potrzeby i trendy w makrootoczeniu. osiągając przy tym odpowiednią marżę zysku. Niezaspokojone potrzeby istnieją zawsze. Firmy mogą zbić fortunę, jeśli...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /4 140

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Menedżerowie lat 90. wykorzystują potęgę informacji

    Opis dnia pracy kierowika marketingu lat 90. Po przybyciu do pracy sprawdza w komputerze wiadomości, które nadeszły w ciągu nocy, ogląda harmonogram zajęć na dziś. przegląda plan zbliżającej się konferencji komputerowej, czyta pilne raporty wywiadu, przegląda skrót ważniejszych artykułów z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 841

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niewłaściwe wykorzystywanie wyników badań marketingowych

    Wyniki badań mogą stać się potężnym narzędziem perswazji. Przedsiębiorstwa często w y korzystują je w promocji i -chamie. Obecnie jednak wiele programów badawczych izuje się być czymś więcej niż można by po nich oczekiw ać.

    W istocie, czasami badania projektowane są w taki sposób, aby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 412

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W targnięcie w sferę prywatności konsumenta

    W iększość konsumentów ma pozytywne odczucia związane z celem badań marketingowych, a niektórzy z przyjemnością udzielają wywiadów i w ypełniają ankiety. Jednak inni ich mc lubią lub nawet nie wierzą w sens prowadzenia takich hjJań. Niektórzy konsumenci obawiają się. że badacze mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 184

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badacze marketingowi kontra potoczna wiedza marketingowa

    Kevin Clancy i Rołx;rt Shulman. dawni dyrektor/y czołowej firmy Yankelovich Clancy Shulman. skrytykowali amerykańskich market i ngowców za praktykowanie marketingu kiepskiej jakości. Wyciągają oni w niosek, że coś złego dzieje sie z myśleniem marketingowym, skoro ponad 80% nowo w prow adzanych na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU I CELU BADAŃ

    Pierwszym krokiem w badaniach jest szczegółowe określenie przez kierownika marketingu i prowadzących badania przedmiotu i celu badań. Nie lx*z kozery stare powiedzenie głosi, że .problem dobrze określony jest już w połowie rozwiązany".

    Trzeba bardzo uważać, aby nie zdefiniować problemu zbyt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 960

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wykonawcy badań marketingowych

    Przedsiębiorstwo może przeprowadzić badania marketingowe w różny sposób. Małe przedsiębiorstwa mogą poprosić o to studentów lub wykładowców lokalnych uniwersytetów lub szkół biznesu, mogą też wynająć firmę zajmującą sie badaniami marketingowymi. Większość dużych przedsiębiorstw posiada...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 728

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System wywiadu marketingowego

    Dokumentacja przedsiębiorstwa dostarcza danych o tym, co już się wydarzyło, czyli danych o rezultatach działalności przedsiębiorstwa. Natomiast system wywiadu marketingowego . -\ircza kierownictwu danych o tym, co może się wydarzyć. System ten możemy zdefiniować następująco:

    • system wywiadu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    system dokumentowania sprzedaży

    Kierownicy działu marketingu potrzebują aktualnych raportów dotyczących bieżącej sprzedaży. W przedsiębiorstwach branży pakowanych artykułów konsumpcyjnych raporty dotyczące sprzedaży towarów sporządzane są co dwa miesiące. W przemyśle samochodowym • .-r w nictwo czeka na raporty sprzedawców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 972

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Projektowanie systemu dokumentacji zorientowanego na użytkownika

    Projektując rozbudowany system informacji o sprzedaży przedsiębiorstw o pow inno unikać pewnych pułapek. Po pierwsze, można stworzyć system, który dostarcza zbyt wielu informacji. Każdego ranka kierownictwo znajduje na swych biurkach stosy statystyk sprzedaży, które albo ignorują, albo którym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 046

    praca w formacie txt

Do góry