Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Przekazywanie informacji o pozycjonowaniu przedsiębiorstwa

    Przedsiębiorstwo musi nie tylko opracować wyraźną strategie pozycjonowania, ale także skutecznie przekazać informacje o niej odbiorcom. Przypuśćmy, że wybierze ono strategie opartą na kryterium .najlepszy pod względem jakości". Informacje o jakości są przekazywane za pomocą fizycznych znaków i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 004

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dylemat rozwoju nowego produktu

    W warunkach ostrej konkurencji na większości rynków, przedsiębiorstwa, które nie zdołają stworzyć nowych produktów, wystawiają się na wielkie ryzyko. Posiadane przez nie produkty nie są odporne na zmiany potrzeb i gustów konsumentów, na nowe technologie, krótsze cykle życia produktów i na zwiększoną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie parków wypoczynku i rozrywki przy wykorzystaniu map percepcji

    Załóżmy, że przedsiębiorstwo tworzące parki wypoczynku i rozry wki chce założyć nowy park na obszarze Los Angeles. Celem jest przyciągnięcie turystów, którzy przyjeżdżają tu. by zobaczyć Disneyland i inne atrakcje turystyczne. Obecnie na tym terenie działa siedem parków wypoczynku i rozrywki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 218

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ile różnic promować?

    Wiele osób zajmujących się marketingiem sądzi, że na rynku docelowym należy promować tylko jedną cechę. Rosser Reeves twierdzi, że dla każdej marki przedsiębiorstwo powinno tworzyć jedną w swoim rodzaju propozycję sprzedaży (nniąiie selling proposition -t SP) i konsekwentnie się jej trzymać.9...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 304

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DRUKOWANE I AUDIOWIZUALNE ŚRODKI PRZEKAZU

    Wybrane symbole muszą być włączone w reklamy, kształtujące tożsamość przedsiębiorstwa lub marki. Reklamy powinny przekazywać coś wyróżniającego, na przykład historyjkę, nastrój lub informację o wartości użytkowej. Informacja la powinna być powielana także w innych publikacjach. jak:...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie strategii pozycjonowania

    Z dotychczasowych rozważań wynika, że każde przedsiębiorstwo lub marka mogą podlegać różnicowaniu. Nie istnieje nic takiego, jak jednolity produkt. Przedsiębiorstwo powinno zawsze dążyć do przekształcenia niezróżnicowanego produktu w zróżnicowaną ofertę. Dermot Dunphy. jeden z członków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 370

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Turbomarketing: krótki czas reakcji jako narzędzie walki konkurencyjnej

    Przedsiębiorstwo może próbować stworzyć przewagę konkurencyjną czterema sposobami. Może zaproponować lepszą, nowszą, tańszą lub szybciej realizowaną ofertę. Niektóre sprytnie działające przedsiębiorstwa stawiają na szybkość. Stają sie tak zwanymi ..turhomarketerami" (turbomarketers)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 213

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TOŻSAMOŚĆ A IMAGE

    Budowanie tożsamości marki, która osiąga sukces, nie przychodzi samo lecz jest efektem świadomego działania. Elementami tworzenia tożsamości są: nazwy, logo, symłx)le, atmosfera i wydarzenia. Należy mieć nadzieję, że działania te doprowadzą do stworzenia oczekiwanego image marki. Ale istotne jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie ze względu na personel

    Przedsiębiorstwa mogą uzyskać silną przewagę konkurencyjną poprzez zatrudnianie i szkolenie lepszych pracowników. Znana jest powszechnie uroda i wdzięk personelu pokładowego Singapore Airlines. Osoby zatrudnione w barach McDonalda cechuje uprzejmość, w IBM wszyscy wyglądają na profesjonalistów, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 441

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    USŁUGI KONSULTINGOWE

    Odnoszą się do oferowanych przez sprzedającego bezpłatnie lub za opłatą danych, systemów informatycznych i usług doradztwa. Na przykład, korporacja McKesson - wielki hurtownik leków, pomaga 12 000 niezależnym, współpracującym z nim aptekom, w stworzeniu własnego systemu rachunkowości i kontroli...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 349

    praca w formacie txt

Do góry