Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategia polepszonych usług

     strategia polepszonych usług; pretendent może zaoferować konsumentom nowe lub lepsze usługi. IBM osiągnął swój sukces stwierdzając, że konsumenci byli bardziej zainteresowani softwarem i usługami niż hardwarem. Znany atak Avisa na Hertza pod hasłem: Jesteśmy drudzy, więc bardziej się staramy"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /421

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia innowacji w systemie dystrybucji

    strategia innowacji w systemie dystrybucji; pretendent może odkryć lub rozwinąć nowy sposób dystrybucji. Avon stał się dużą firmą kosmetyczną dzięki udoskonaleniu sprzedaży w systemie door-to-d(x>r zamiast mierzyć się z innymi firmami w sklepach. U.S. Time Company osiągnął wielki sukces masowo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /419

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia obniżki kosztów produkcji

    strategia obniżki kosztów produkcji; pretendent może osiągnąć niższe koszty produkcji niż. konkurenci, obniżając koszty zatrudnienia i inwestując w bardziej nowoczesny park maszynowy. Firma może wtedy wykorzystać swoje niższe koszty dla wprowadzenia niższych cen. Strategia ta stała się podstawą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /376

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategio innowacji produktu

    strategio innowacji produktu; pretendent może przeprowadzić atak wprowadzając innowacje w istniejącym produkcie. Polaroid i Xerox są firmami, których sukces jx>lega właściwie na ciągłym wprowadzaniu innowacji na rynku aparatów i kopiarek. Miller wybił się na drugie miejsce w branży piwowarskiej, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /496

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia zróżnicowania produktu

    strategia zróżnicowania produktu: pretendent może zaatakow ać lidera oferując większy wybór wersji jednego produktu. Ilunt zaatakował Heinza na rynku ketchupu oferując kilka różnych smaków i rozmiarów

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /245

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia tańszego produktu

    strategia tańszego produktu; inną strategią jest zaoferowanie średniej lub niskiej jakości pr(xluktu, przy czym jego cena musi być znacznie niższa. (Zobacz Rysunek 19-1. lider w polu 1. pretendent w polu 5 lub 9.) Taka strategia może się powieść, kiedy znajdzie się wystarczająca liczba konsumentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /583

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dóbr prestiżowych

    strategia dóbr prestiżowych; pretendent rynkowy może wypuścić na rynek produkt lepszy jakościowo i droższy od produktu lidera. (Zobacz Rysunek 19-1. lider w polu I, pretendent przesuwa się na północny zachód pola 1.) Na rynku amerykańskim Mercedes odebrał udziały Cadillacowi, oferując samochód...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /521

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia obłńżki ceny

    strategia obłńżki ceny: pretendent może sprzedawać porównywalny produkt po niższej cenie. (Zobacz Rysunek 19-1 lider w polu 1. pretendent w polu 2.) Korporacja Fuji zastosowała tę strategię atakując Kodaka na rynku papieru fotograficznego, sprzedając swój porównywalny jakościowo produkt po cenie o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 384

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Atak frontalny

    Atak frontalny następuje wtedy, gdy napastnik koncentruje swoje siły liezpośrednio naprzeciw wroga. Atakowane są punkty silne, a nie słabe. Wynik zależy od tego. kto ma więcej siły i wytrzymałości. W czystym ataku frontalnym napastnik stara się dorównać przeciwnikowi w zakresie produktu. reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 686

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Atak skrzydłowy

    Armia wroga jest najsilniejsza tam. gdzie spodziewa się ataku. Z konieczności więc jest słabsza na skrzydłach i tyłach. Jej słabe strony są w ięc doskonałymi miejscami do ataku. Główną zasadą współczesnej wojny jest skupienie sił tam. gdzie nieprzyjaciel jest słaby. Napastnik może zaatakować...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 066

    praca w formacie txt

Do góry