Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Zarządzanie jakością usług

    Jednym z podstawowych s posól xnv różnicowania firmy usługowej jest stałe dostarczanie usług o wyższej jakości niż konkurencja. Sprawą o kluczowym znaczeniu jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów docelowych, a nawet przekroczenie tych oczekiwań. Ich oczekiwania są kształtowane przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie różnicowaniem usług

    Usługodawcy często skarżą się na trudności przy różnicowaniu swoich usług od usług konkurencji. Początkowy sukces linii lotniczej People's Fxpress pokazał, że wiele osób przywiązywało w iększą wagę do kosztów podróży niż jakości usługi. Olbrzymi sukces stosującego upusty biura maklerskiego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 208

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Motywowanie pracowników by dbali o klienta: przypadek szpitali

    Pacjenci szpitala mają wystarczająco dużo kłopotów ze swą chorobą by zajmować się jeszcze złą obsługą. Bernard J. Lachner. prezes Evanston Hospital tak określił ten problem:

    jeśli lekarz, salowe lub pielęgniarki, kelner, obsługa gabinetu rentgenowskiego lub reanimacji, personel w izbie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 838

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie marketingowe dla firm usługowych

    Do niedawna firmy stosowały marketing usługowy w znacznie mniejszym zakresie niż. firmy produkcyjne. Wiele firm usługowych ma bardzo niewielkie rozmiary (zakłady szewskie, zakłady fryzjerskie) i nie stosuje formalnego zarządzania czy technik marketingowych. Są także firmy świadczące profesjonalne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 618

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    UCZCIWE PAKOWANIE I ZNAKOWANIE

    Społeczeństwo zw raca uwagę na fałszywe i potencjalnie mylące opakow anie i znakowanie. Ustawa Federalnej Komisji Handlu z roku 191 -ł stwierdza, że fałszywe, mylące i zdradliwe opakowanie stanowi nieuczciwą konkurencję. Klienci zwracają także uwagę na mylące rozmiary opakowań, utrudniające...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 463

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzja o repozycjonowaniu marki

    Obojętnie jak dobra byłaby pozycja marki na rynku, firma może być zmuszona do jej repozycjonowania po jakimś czasie. Konkurent może wprowadzić nowy produkt, będący bliskim substytutem naszego i zagrozić udziałowi w rynku. Preferencje klientów mogą też ulec przesunięciu, powodując zmniejszenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobra nabywane bez uprzedniego planowania

    Są to dobra, o których istnieniu nabywca nie wie lub nie planuje zazwyczaj ich zakupu. Nowe produkty, np. czujniki wykrywające dym i roboty kuchenne są takimi właśnie dobrami, dopóki nabywcy nie dowiedzą się o ich istnieniu dzięki promocji. Typowym pr<xluktem znanym, lecz nabywanym bez uprzedniego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /432

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ROZCIĄGNIĘCIE MARKI

    Firma może użyć istniejącej marki do firmowania nowych produktów. Armour użył swojej marki Dial dla szeregu towarów, które nie uzyskałyby bez tego dostępu do dystrybucji. Honda używa swej marki do sprzedaży tak różnych produktów jak samochody, motocykle, pługi śnieżne, kosiarki, silniki do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 544

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak daleko powinna sięgać globalizacja marki?

    W przeszłości firmy wybierały marki mające jakieś znaczenie w ich krajach. Kiedy później próbowały wprowadzić te produkty na nowe rynki zagraniczne stwierdzały często, że ich marka nie spełnia swego zadania. Była trudna do wymówienia, obrażliwa. śmieszna, nic nie znacząca lub już używana przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /5 770

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje odnośnie strategii marki

    Firma ma cztery możliwości wyboru jeśli chodzi o strategię wobec marki . Może rozwinąć istniejącą już linię produktów (dodać nowe rozmiary, smaki i inne cechy do już istniejących), rozszerzyć stosowanie marki na nowe kategorie produktów, może wprowadzić nowe marki do istniejącej już kategorii...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /781

    praca w formacie txt

Do góry