Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    RABATY ILOŚCIOWE

    Rabaty ilościowe to obniżki ceny dla nabywców kupujących większe ilości. Typowym przykładem jest ,.$10 za sztukę przy mniej niż 100 sztukach, $9 za sztukę przy zamówieniach przekraczających 100 lub więcej sztuk". Rabaty ilościowe muszą być na równi dostępne dla wszystkich kupujących i nie mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /698

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RABATY SEZONOWE

    Rabat sezonowy to redukcja ceny poza sezonem. Rabaty sezonowe pozwalają producentow i utrzymać równiejszą produkcje na przestrzeni roku. Producenci nart oferują je detalistom w okresie wiosny i lata. hotele, motele i linie lotnicze swoim klientom poza okresem wakacyjnym.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /286

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W jaki sposób kraje prowadzą handel wymienny

    Większość handlu zagranicznego to transakcje typu gotówkowego. Nabywca zobowiązuje sie do zapłaty sprzedawcy gotówka w określonym czasie. Wciąż jednak wiele krajów nie posiada wystarczającej ilości twardej waluty do zapłaty za zakupy czynione u innych. W zapłacie oferują inne przedmioty, i taka...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 779

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zróżnicowanie geograficzne cen

    Zróżnicowane geograficzne cen polega na tym. że firma decyduje o poziomie swoich cen uwzględniając różnice między regionami i krajami. Czy firma powinna żądać wyższej ceny od odległych klientów celem pokrycia kosztów wysyłki, ryzykując wypadnięcie z tego rynku? Czy firma powinna rozważyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /569

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wycena wprowadzająca w błąd.

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 609

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 093

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WPŁYW CENY NA INNYCH UCZESTNIKÓW

    Zarząd musi brać również pod uwagę reakcję innych na rozważaną cenę. Jak zareagują na nią dystrybutorzy! Czy personel sprzedający będzie chętnie sprzedawał po tej cenie, czy będzie się uskarżał, że jest ona za wysoka? Jak zareagują na nią konkurenci? Czy dostawcy podniosą swoje ceny w idząc...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /595

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA CENOWA FIRMY

    Rozważana cena musi być zgodna z ogólną polityką cenową Finny. Aby zbudować politykę cenową, podejmować i zatwierdzać decyzje w tej kwestii, wiele firm tworzy oddzielny dział cen. Ma to na celu zagwarantowanie, że personel sprzedający operuje cenami, które są do przyjęcia dla nabywców i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /366

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WPŁYW INNYCH ELEMENTÓW MARKETING MIN NA CENĘ

    Cena końcowa musi uwzględniać jakość produktu i wydatki poniesione na jego promocję. Farris i Reibstein badając związek pomiędzy relatywną ceną. relatywną jakością i relatywną wielkością promocji dla 227 przedsiębiorstw produkujących wyroby konsumpcyjne i doszli do następujących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 015

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY USTALANIA CEN

    Sprzedawcy powinni wziąć pod uwagę psychologię ustalania cen. a nie tylko względy ekonomiczne. Wielu nabywców traktuje cenę jako wskaźnik jakości. Kiedy Fleischmann podniósł cenę swojego ginu z $4.50 do $5.50. sprzedaż wzrosła. Ustalanie ceny przy uwzględnieniu image produktu jest szczególnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 499

    praca w formacie txt

Do góry