Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Współdziałanie,konflikt i konkurencja w kanale

    Bez względu na to. jak dobrze kanały są zaprojektowane i zarządzane, zawsze pojawi się jakiś konflikt. Jeżeli nie będzie innych powodów, przyczyną może zawsze być brak spójności interesów niezależnych podmiotów. Rozważymy teraz trzy pytania: jakie typy konfliktu powstają w kanałach? Jakie są...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /450

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola poszczególnych przedsiębiorstw w kanale

    Systemy zintegrowane pionowo, poziomo i wielokanałowe, uwypuklają dynamiczny i zmieniający sie charakter kanałów. Każde przedsiębiorstwo w danej branży powinno zdefiniować swoją role w strukturze kanału. McCammon wyróżnił pięć ról:

    • uczestnicy wewnętrzni (insiders) są częścią kanału...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 810

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    jednostki zabiegające

     jednostki zabiegające (sthrers). Są to przedsiębiorstwa próbujące zdobyć pozycję uczestnika wewnętrznego. Mają mniejszy dostęp do preferowanych źródeł zaopatrzenia, co może postawić ich w gorszej sytuacji w okresach, kiedy wielkość dostaw podlega ograniczeniom. Ze względu na pragnienie .awansu"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /443

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    uczestnicy wewnętrzni

    uczestnicy wewnętrzni (insiders) są częścią kanału dominującego. Mają dostęp do preferowanych źródeł zaopatrzenia i cieszą się wysokim uznaniem w branży. Są zainteresowani utrzymaniem istniejącej struktury- kanału i głównymi zwolennikami obowiązujących w danej branży zasad...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niedogodności marketingu wielokanałowego: konflikt w kanałach rynku w IBM

    Do 1981 roku firma IBM sprzedawała cały swój sprzęt tylko za pośrednictwem l>ezpośredniego personelu sprzedaży. Kiedy w końcu lat siedemdziesiątych IBM dodało komputery osobiste do swojej linii produktu, uniemożliwiło to kontynuowanie sprzedaży za pośrednictwem tego jedynego, kosztownego kanału...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /6 287

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing wielokanałowy na rynku usług finansowych

    Przedsiębiorstwa, które korzystają z pojedynczych kanałów w sprzedaży zróżnicowanych produktów różnym odbiorcom. będą coraz bardziej narażone na atak ze strony przedsiębiorstw tworzących bardziej odpowiednie kanały.

    Dolna część siatki pokazuje produkty od standardowych po dostosowane do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 078

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój wielokanałowych systemów marketingowych

    W przeszłości wiele przedsiębiorstw sprzedawało na pojedynczy rynek korzystając z pojedynczego kanału. Obecnie, wraz z rozwojem segmentacji rynku, wiele przedsiębiorstw zastosowało marketing wielokanałowy. Pojawia się on. kiedy dana firma korzysta z dwóch lub większej liczby kanałów marketingowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 221

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacje franchisingowe

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych poziomo

    Inna forma ewolucji kanału wynika z gotowości dwóch lub większej liczby nie związanych ze sobą przedsiębiorstw do połączenia zasobów lub stworzenia wspć>lnych programów w celu wykorzystania pojawiających się możliwości marketingowych. Każdemu przedsiębiorstwu brakuje kapitału, know-how...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 843

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spółdzielnie detalistów

    Detaliści mogą podjąć inicjatywę i zorganizować nową jednostkę handlową do prowadzenia działalności hurtowej i ewentualnie produkcyjnej. Członkowie jej dokonują swoich zakupów za pośrednictwem spółdzielni detalistów i planują wspólną reklamę. Zyski wracają z powrotem do członków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /560

    praca w formacie txt

Do góry