Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Organizacje franchisingowe

    Organizacje te to porozumienia kontraktowe, pomiędzy fran-chisedawcą (wytwórcą, hurtownikiem, organizacją sprzedającą usługi) a franchisebiorcą-koncesjobiorcą (niezależny podmiot gospodarczy, który kupuje prawo własności lub zarządzania jedną lub wieloma jednostkami systemu franchisingowego)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 611

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOOPERATYWY I SIECI SKLEPÓW NIEZALEŻNYCH

    Rosnąca rywalizacja niezależnych sklepów z sieciami wyłoniła dwa typy organizacji. Pierwszy z nich to sieć sklepów niezależnych, która składa sie z grupy niezależnych sklepów sponsorowanych przez hurtow nika, dzięki czemu sklepy zrzeszone prowadzą wspólny zakup towarów i wspólną polityką...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /853

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sieć sklepów

    Sieć sklepów to dwa lub więcej sklepów. które mają wspólnego właściciela, są zarządzane i kontrolowane centralnie i prowadzą podobny asortyment towarów. Sieć sklepów występuje we wszystkich rodzajach handlu detalicznego, ale najsilniejsze są sieci domów handlowych, sklepów spożywczych, aptek...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /915

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJA SPRZEDAŻY (BUYING SERVICE)

    Jest to szczególnego rodzaju system sprzedaży, w którym klientami są pracownicy dużych organizacji, jak szkoły, szpitale lub instytucje rządowe uprawnione do kupowania towarów u wybranych sprzedawców detalicznych ze zniżką. Na przykład, dana osoba dokonuje zakupu kamery wideo ze zniżką na podstawie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    AUTOMAIY DO SPRZEDAŻY

    Automaty nadają się do sprzedaży całej gamy towarów codziennego użytku, takich jak: papierosy, napoje, słodycze, kosmetyki, przekąski, drobne potrawy na gorąco, zeszyty, płyty, filmy do aparatów fotograficznych, podkoszulki, pasty do obuwia, a nawet robaki na ryby. W Japonii nowoczesne automaty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 977

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING BEZPOŚREDNI

    Źródła marketingu bezpośredniego tkwią w marketingu zamówień pocztowych. Obecnie jednak, marketing bezpośredni polega na innych sposobach działania niż osobiste wizyty w domu lub biurze. Formy docierania do konsumentów takie jak telemarketing. marketing przez telewizję bezpośredniej reakcji i zakupy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /387

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż bezpośrednia

    Sprzedaż bezpośrednia pojawiła sie wiele wieków temu, dzięki domokrążcom i rozrosła sie z czasem (w USA) w gałąź o sprzedaży 9 miliardów dolarów rocznie. Składa sie z ponad 600 firm sprzedających w systemach: od drzu i do drzwi (door-to-door), od biura do biura (office-to-office), spotkania w domu w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 719

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje marketingowe w handlu detalicznym

    W dzisiejszych czasach sprzedawcy usilnie poszukują nowych strategii, aby przyciągnąć klientów. W przeszłości pozyskiwali nabywców poprzez sprzedaż towarów wyróżniających się niepowtarzalnymi cechami, dobór ciekawego asortymentu produktów, oferowanie usług o wyższej od konkurencji jakości oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /847

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Salony katalogowe

    Salony katalogowe oferują szeroki wybór wysokiej jakości, szybko schodzących, markowych towarów po cenach dyskontowych. Sprzedaż ta obejmuje przede wszystkim biżuterię, aparaty fotograficzne, walizki, zabawki i artykuły sportowe. Salony te obniżają koszty i marże, co pozwala na niską cenę i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /464

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIESKLePOWI SPRZeDAWCY DETALICZNI

    Chociaż przytłaczająca większość towarów i usług jest sprzedawana w sklepach, pozasklepowa sprzedaż detaliczna rozwija się o wiele szybciej niż sprzedaż sklepowa i stanowi (w USA) ponad 12% całkowitej sprzedaży. Niektórzy eksperci przewidują, że przed końcem wieku aż jedna trzecia całego handlu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /383

    praca w formacie txt

Do góry