Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Niektóre problemy stosowania reklamy

    Większość przedsiębiorstw przywiązuje dużą wagę do otwartego i uczciwego przekazywania informacji. Lecz zdarzają się również pewne nieprawidłowości. Dlatego też, w USA opracowano ścisłe zasady prawne regulujące nadawanie reklam.

    Z mocy prawa, przedsiębiorstwa muszą unikać reklamy fałszywej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 684

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena przekazów reklamowych i ich selekcja

    Osoba odpowiedzialna za reklamę musi dokonać oceny alternatywnych przekazów reklamowych. Dobry przekaz akcentuje zw ykle jedną najważniejszą dla sprzedaży cechę produktu, nie dając jednocześnie zbyt dużo informacji o produkcie. Mogłoby to uczynić przekaz niejasnym, a przez to zmniejszyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie przekazu reklamowego

    Treść przekazu dotycząca pr<xluktu powinna być w zasadzie tak dobrana, aby stanowiła część koncepcji rozwoju produktu; wyraża ona główną korzyść z danej marki dla potencjalnego klienta. Nawet w obrębie tej koncepcji mamy do wyboru kilka wariantów przekazu. Poza tym osoby zajmujące się reklamą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 159

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama przypominająca

    Reklama przypominająca jest szczególnie ważna w stadium dojrzałości produktu. Jej celem jest ciągłe przypominanie o jego istnieniu. Celem drogich, kolorowych reklam Coca-Coli zamieszczanych w czasopismach, nie jest informowanie, czy zachęcanie, lecz właśnie przypominanie. Formą pokrewną reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /613

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wysokość budżetu na reklamę

    Po określeniu celów, przedsiębiorstwo może przejść do ustalenia budżetu na reklamę każdego produktu. Rola reklamy polega na przesunięciu krzywej popytu w górę. Przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć określone cele dotyczące sprzedaży wydając określoną kwotę. Ale skąd przedsiębiorstwo wie. że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 383

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama informacyjna

    Reklama informacyjna używana jest przede wszystkim wobec produktu w jego p<xzątko-wym stadium, kiedy celem jest tworzenie popytu podstawowego. Tak więc, producenci np. jogurtu na początku musieli poinformować konsumentów o zawartych w nim składnikach odżywczych i o wielu jego możliwych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /324

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama nakłaniająca

    Reklama nakłaniająca staje się istotna w stadium konkurencyjnym, kiedy celem przedsiębiorstwa jest stworzenie popytu na ściśle określoną markę produktu. Większość reklam należy właśnie do tej kategorii. Na przykład, Chivas Regal zaczęła przekonywać konsumentów, że jest ona źródłem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 323

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fazy cyklu życia produktu

    W fazie wprowadzenia, reklama i publicity mają wysoką skuteczność oddziaływania, przy równoczesnym ogromnym znaczeniu promocji sprzedaży w przekonywaniu konsumentów do wypróbowania pr<xluktu i sprzedaży osobistej w rozszerzaniu zasięgu dystrybucji.

    W fazie wzrostu, działanie wszystkich narzędzi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /992

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak funkcjonuje agencja reklamowa?

    Madison Avenue to nazwa znana większości Amerykanom. Jest to ulica w Nowym Yorku, gdzie znajduje się kilka central największych agencji reklamowych. Jednakże większość z dziesięciu tysięcy amerykańskich agencji znajduje się poza Nowym Jorkiem. Każde miasto w USA ma przynajmniej jedna, niekiedy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /5 599

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia „push" kontra strategia „pult"

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /968

    praca w formacie txt

Do góry