Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    MARKETING POCZTY BEZPOŚREDNIEJ

    Marketing poczty bezpośredniej obejmuje bardzo szeroką działalność. w której obroty sięgają dziesiątków miliardów dolarów. Specjaliści od marketingu bezpośredniego wysyłają materiały - listy, ulotki, foldery i innych „sprzedawców na skrzydłach". Niektóre firmy wysyłają taśmy magnetofonowe i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 117

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING KATALOGOWY

    Specjaliści od marketingu katalogowego w USA wysyłają pocztą ponad 12,4 mld egzemplarzy, ponad 8 5(X) różnych katalogów rocznie. Przeciętne gospodarstwo domowe otrzymuje co najmniej 50 katalogów rocznie. Katalogi są wysyłane przez wielkich detalistów: Sears. J.GPenney, Spiegel - prowadzą pełny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 978

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota, rozwój i zalety marketingu bezpośredniego

    Na przestrzeni lat pojęcie marketingu bezpośredniego nabrało nowego znaczenia. Początkowo pojęcie to oznaczało po prostu formę marketingu, w której produkty lub usługi przekazywane były od producenta do konsumenta bez pośrednich kanałów dystrybucji. W tym znaczeniu z marketingu bezpośredniego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 757

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing bezpośredni

    Większość przedsiębiorstw w sprzedaży swoich produktów i usług opiera się przede wszystkim na reklamie, promocji sprzedaży i sprzedaży osobistej. Wykorzystują one reklamę, aby wytworzyć świadomość i zainteresowanie klientów, promocję sprzedaży, by dostarczyć bodźca do dokonania zakupu oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzja o geograficznej alokacji reklamy

    Przedsiębiorstwo musi zdecydować nie tylko o rozłożeniu reklamy w czasie, ale też o jej geograficznej alokacji. Firma dokonuje „zakupu krajowego", gdy umieszcza reklamę w ogólnokrajowej sieci telewizyjnej lub czasopismach ogólnokrajowych. Jeśli kupuje reklamy w stacjach lokalnych lub w lokalnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 010

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie efektu komunikacyjnego

    Badanie efektu komunikacyjnego ma na celu określenie, czy reklama w zakresie komunikacji jest efektywna. Tak zwane testowanie treści reklamy (copy testing) może odbywać się zanim reklamy skieruje się do mediów oraz po jej wydrukowaniu bądź wyemitowaniu.

    Istnieją trzy główne metody testowania reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 379

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PLANOWANIE W SKALI MAKRO

    Osoba zajmująca się planowaniem reklamy musi podjąć decyzję, jak rozłożyć reklamę w czasie w odniesieniu do sezonowości i trendu w danej branży. Przypuśćmy, że 70% sprzedaży pewnego produktu przypada na miesiące od czerwca do września. Firma ma trzy możliwości. Może dostosować wydatki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 119

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KRYTERIUM „KOSZTU NA TYSIĄC JEDNOSTEK"

    Osoby zajmujące się doborem mediów kalkulują koszt dotarcia środka reklamy do tysiąca osób. Jeżeli całostronicowa. kolorowa reklama w Aeusu eeku kosztuje $84 000 i tygodnik ten jest czytany przez 3 min osób, to koszt dotarcia do każdego tysiąca osób wynosi w przybliżeniu $28. Ta sama reklama w Business...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 188

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dokonywanie wyboru środków reklamy

    Przed osobą decydującą o ich wyborze stoi ogromna ilość różnych możliwości:

    istnieje ponad 4 tys. czasopism dla osób o różnych zainteresowaniach. Oznacza to. że przez reklamę umieszczaną w czasopismach można z powodzeniem dotrzeć do ludzi z konkretnymi zainteresowaniami, jednakże trudno byłoby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nieustanne poszukiwania nowych mediów (nośników reklamy)

    Media tak jak inne produkty i usługi przechodzą przez wyraźnie określone fazy cyklu życia. Każde nowe medium -gazety, czasopisma, radio, filmy, telewizja - mają okresy dominacji. po których następuje faza spadku. Starsze media nie zamierają, lecz utrzy mują się na pewnym poziomie, od czasu do czasu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 318

    praca w formacie txt

Do góry