Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    ORGANIZACJA ZARZĄDZANIA RYNKIem

    Wiele firm sprzedaje swoje produkty na różnych rynkach. Na przykład. Smith Corona sprzedaje swoje elektryczne maszyny do pisania na rynku konsumenta, rynku przedsiębiorstw i rynku instytucji rządowych. U.S. Steel sprzedaje stal dla kolei, budownictwa i sektora użyteczności publicznej. Kiedy klienci mają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 657

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Regionalizacja - przemijająca moda czy nowa era w marketingu?

    Przez większą cześć XX wieku, duże przedsiębiorstwa wytwarzające dobra konsumpcyjne trzymały się ściśle dwóch zasad marketingu masowego: standaryzacji produktowej i identyfikacji ogólnokrajowej marki towaru. Wprowadzały one na rynek ten sam zestaw produktów mniej więcej w ten sam sposób w całym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /6 884

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NOWOCZESNY DZIAŁ MARKETINGU

    Chociaż od wiceprezesów ds. sprzedaży i marketingu oczekuje się. aby pracowali harmonijnie, ich stosunki są niekiedy napięte i znaczone brakiem zaufania. Wiceprezes ds. sprzedaży oburza się na wysiłki mające na celu zmniejszenie roli personelu sprzedaży w marketing mix. Z kolei wiceprezes ds...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 390

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ludzie marketingu i sprzedawcy: zderzenie kultur

    Ludzie marketingu to nowy rodzaj uczestników gry rynkowej. Nie należy ich mylić ze sprzedawcami, choć wielu pochodzi z działów sprzedaży. Awans sprzedawcy do działu marketingu niekoniecznie sprawia, że staje on się człowiekiem marketingu. W rzeczywistości, między tymi dwoma profesjami istnieje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 275

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja marketingu

    Przez lata marketing rozw inął się z prostej funkcji sprzedaży do złożonej grupy działań, nie zawsze ściśle wzajemnie powiązanych lub luźno powiązanych z niemarketingowymi działaniami firmy. Powstają pytania co do relacji między kierownikami działu marketingu w centrali przedsiębiorstwa a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /731

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SAMODZIELNY DZIAŁ MARKETINGU

    Ciągły rozwój przedsiębiorstwa powiększa wydajność inwestowania w inne funkcje marketingu -badania marketingowe, rozw ój nowych produktów, reklamę i promocję, obsługę serwisową klienta. A mimo to, wiceprezes ds. sprzedaży zazwyczaj poświęca niewspółmiernie dużo czasu i środków zagadnieniom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 164

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja przedsiębiorstwa

    Przedsiębiorstwa potrzebują świeżych koncepcji dotyczących organizacji ich biznesu i marketingu w odpowiedzi na znaczne zmiany, jakie miały miejsce w otoczeniu w ostatnich latach. Postęp w komputeryzacji i telekomunikacji, globalna konkurencja, wzrastające doświadczenie nabywców, rosnące znaczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 984

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kiedy - i jak - stosować marketing związku z klientem?

    Barbara Jackson dowodzi, że utrzymywanie ścisłych więzi z klientami nie jest lekarstwem na wszystkie bolączki i daje dobre rezultaty tylko w konkretnych przypadkach. Twierdzi ona. że marketing zorientowany na transakcje jest dużo bardziej skuteczny w odniesieniu do klientów, którzy nie zamierzają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 986

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DEFINICJA NEGOCJACJI

    Marketing zajmuje się stosunkami wymiany oraz sposoliem w jaki ustalane są waninki wymiany. W przypadku transakcji rutynowej warunki określane są przez ustalone ceny i kanały dystrybucji. W transakcjach negocjowanych cena oraz inne warunki ustalane są na drodze przetargu. Arndt zaobserwował. że transakcje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 599

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bogactwo stylów sprzedaży i dokonywania zakupów

    Blake i Mouton rozróżniają style sprzedaży w dwóch płaszczyznach: troski handlowca o sprzedaż oraz troski handlowca o klienta. Te dwie płaszczyzny dają poc zątek siatce sprzedaży pokazanej poniżej, która charakteryzuje pięć rodzajów handlowców. Typ 1,1 jest w znacznej mierze „zleceniobiorcą", 9.1 to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 968

    praca w formacie txt

Do góry