Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Przewaga konkurencyjna

    Charakterystyka

    Przewaga konkurencyjna jest to osiągnięcie przez przedsiębiorstwo nadrzędnej pozycji wobec większej liczby konkurentów. Jest ona relatywną miarą jej funkcjonowania na rynku - pozwala na zaoferowanie klientowi usług lub produktów odpowiadających jego oczekiwaniom, a lepszych niż oferty...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.02.2012 Znaków /4 088

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie sprawozdania finansowego

    Etapy badania

    Badanie sprawozdania finansowego można przedstawić za pomocą trzech etapów:

    planowanie badania, realizacja badania i tworzenie dokumentacji roboczej, sporządzenie wniosków z badania. Charakterystyka

    1. Planowanie badania - na tym etapie następuje zbieranie informacji o organizacji i...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.02.2012 Znaków /3 121

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przetarg ograniczony

    Charakterystyka

    Przetarg to jeden ze sposobów zawierania umowy, wyróżniamy przetarg ograniczony oraz nieograniczony, stosuje się je m.in. w zamówieniach publicznych. Uczestnicy przetargu są oferentami, a umowa zostaje zawarta gdy oferent otrzyma oświadczenie zamawiającego o przyjęciu oferty.

    Przebieg...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.02.2012 Znaków /1 620

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Operacje otwartego rynku

    Operacje otwartego rynku

    Operacje otwartego rynku to zespół transakcji kupna i sprzedaży krótkoterminowych papierów wartościowych, odbywających się pomiędzy bankiem centralnym a bankami komercyjnymi. Zarówno transakcje kupna jak i sprzedaży są inicjowane przez bank centralny a przedmiotem tych operacji...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.02.2012 Znaków /3 291

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Operacje otwartego rynku

    Operacje otwartego rynku

    Operacje otwartego rynku to zespół transakcji kupna i sprzedaży krótkoterminowych papierów wartościowych, odbywających się pomiędzy bankiem centralnym a bankami komercyjnymi. Zarówno transakcje kupna jak i sprzedaży są inicjowane przez bank centralny a przedmiotem tych operacji...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.02.2012 Znaków /3 291

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCEDURA AUDYTU MARKETINGOWEGO

    Audyt rozpoczyna się spotkaniem pomiędzy audytorem (audytorami) marketingu i urzędnikiem (urzędnikami) przedsiębiorstwa, poświęconym opracowaniu umowy o celach, zasięgu, głębokości, źródłach danych, formacie raportu oraz czasie przeznaczonym na audyt. Przygotowuje się szczegółowy plan ustalający...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 150

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Audyt marketingowy

    Te przedsiębiorstwa, które po zastosowaniu rankingu efektywności odkryją słabości w marketingu powinny rozpocząć dokładniejsze badania zwane audytem marketingowym,3t który definiujemy następująco:

    • audyt marketingowy jest to wszechstronne, systematyczne, niezależne i regularne badanie śmdowiska...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 567

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność dystrybucji

    Kierownictwo powinno szukać oszczędnych sposobów dystrybucji. Istnieje szereg metod usprawnienia gospodarki zapasami, poprawy lokalizacji magazynów i transportu. Dość częstym problemem, który pojawia się. kiedy przedsiębiorstwo przeży wa nagły wzrost sprzedaży, jest spadek efektywności dystrybucji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 225

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność personelu sprzedaży

    Kierownicy ds. sprzedaży musza obserwować następujące wskaźniki efektywności personelu sprzedaży w danym regionie:

    • średnią dzienną liczbę wizyt handlowych na jednego sprzedawcę;

    • średni czas trwania wizyty handlowej na jeden kontakt;

    • średni dochód z jednej wizyty handlowej;

    • średni koszt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność reklamy

    Wielu menedżerów uważa, że zmierzenie tego. co otrzymują w zamian za fundusze wydane na reklamę jest niemal niemożliwe. Powinni jednak przynajmniej obserwować następujące statystyki

    dotyczące:

    • kosztu reklamy na tysiąc potencjalnych klientów, do których dociera dany środek przekazu;

    • procentu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 167

    praca w formacie txt

Do góry