Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    CELE PSYCHOGRAFICZNE

    Cele działań promocyjnych wyrażające dążenia przedsiębiorstwa do ukształ-towania określonych proporcji w strukturze potencjalnych nabywców, rozpa-trywanych ze względu na stadium przyswojenia przekazywanych przez firmęinformacji promocyjnych. W typowym przebiegu procesu przyswajania infor-macji wyróżnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /854

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA PAKIETU

    Cena produktu ustalana w wysokości obejmującej łączną wartość produktupodstawowego i wybranego przez nabywcę oferowanego zestawu elementówwyposażenia dodatkowego i usług. C.p. jest szczególnie popularną formąstosowania —> cen zmiennych w sprzedaży detalicznej dóbr trwałego użytku.Stosuje się też...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /540

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele strategiczne

    Podstawowe, długookresowe cele przedsiębiorstwa (organizacji), formułowanena podstawie wyników —» analizy strategicznej, określające jego aspiracjei dążenia jako całości oraz w odniesieniu do poszczególnych funkcjonalnychpodsystemów organizacyjnych (marketingu, produkcji, finansów, zarządzaniapersonelem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /542

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA PODSTAWOWA

    Cena produktu ustalona w wyniku zastosowania określonej —> metody kal-kulowania i oferowana nabywcom w procesie sprzedaży. C.p. jest zamieszczanaw —> cennikach, na metkach towarowych i innych nośnikach informacji, wyko-rzystywanych do obowiązkowego publikowania c. produktów. Służy do ob-liczenia planowanej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /445

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena

    Pieniężne wyrażenie wartości towaru, niekiedy częściowe, jeśli są stosowanekombinacje wymiany pieniężnej i niepieniężnej. C. przybiera różne określeniaodpowiadające danemu przedmiotowi wymiany: c, taryfa, opłata, czynsz,honorarium, wstęp, renta, prowizja, premia, odsetki, porto itp. C...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 851

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA POSTULOWANA

    Cena, za którą sprzedawca jest gotów sprzedać produkt. C.p. pokrywa sięz —> ceną sprzedaży, gdy transakcja dochodzi do skutku. Może się to wiązać zezmianą zakresu transakcji w zależności od tego, ile produktów w stosunku doprzewidywanej liczby udało się zbyć po tej c. C.p. jest zwykle przyjmowana...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /618

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA ELASTYCZNA

    Cena produktu, której wielkość jest kalkulowana przez sprzedawcę w zależnościod umiejętności negocjowania lub siły nabywczej kupującego. Stosowanie c. e.jest jednym ze sposobów —> wdrażania polityki cen w handlu wyrobamijubilerskimi, antykami, samochodami. Ce. są też powszechnie wykorzystywanena ->...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /519

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budżety gospodarstw domowych

    Wyniki badań Głównego Urzędu Statystycznego publikowane corocznie w for-mie zestawień tabelarycznych. Dostarczają informacji o dochodach i wydatkach,spożyciu ilościowym żywności, warunkach mieszkaniowych, wyposażeniu g.d.w dobra trwałego użytku. Od roku 1993 badaniami objęte są g.d...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /919

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BAZAR

    Miejsce handlu różnymi artykułami, wyposażone w prymitywne urządzeniasprzedażowe — stragany, budki, ławy i stoły, obejmujące place i wyodrębnioneinne części miast. Zazwyczaj —> sprzedaż na wolnym powietrzu lub w halachtargowych prowadzą rolnicy, rzemieślnicy i drobni kupcy oferujący po nis-kich —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /757

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CASH AND CARRY

    Rodzaj samoobsługowego punktu sprzedaży z pogranicza handlu hurto-wego i detalicznego nastawionego na zaopatrzenie drobnych detalistów, właś-cicieli lokali gastronomicznych, rzemieślników, zakładów żywienia zbioro-wego i innych odbiorców hurtowych, a także odbiorców indywidualnychprowadzących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 258

    praca w formacie txt

Do góry