Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    menedżer rynku

    Osoba odpowiedzialna w przedsiębiorstwie o —> organizacji marketingu zorien-towanej na rynek za nadzór nad komórkami i jednostkami przygotowującymiprodukt adresowany do określonych grup odbiorców (r. docelowych), np.jednostkami produkcji; kierownik r. Współpracuje z komórkami funkcjonalnymizarządu (w tym z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARŻA HANDLOWA BRUTTO

    Miernik opłacalności —> obrotu poszczególnymi rodzajami towarów oferowanychdo sprzedaży przez hurtowników i detalistów. W ujęciu rachunkowym m.h.b.stanowi różnicę między przychodem netto a wartością sprzedanych towaróww cenie zakupu. Informuje o kwocie przychodu niezbędnej do pokrycia kosztówhandlowych i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /994

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    marketingowy system decyzyjny

    Całościowe (systemowe) rozstrzygnięcia w kwestii rynku podejmowane przezkierownictwo przedsiębiorstwa na podstawie informacji uzyskanych z otoczenia.Zebrane informacje podlegają analizie, przetworzeniu i interpretacji z punktuwidzenia podejmowanych decyzji. Uzyskane dane powinny wyeliminowaćnietrafne decyzje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /534

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe programy instrumentalne

    Narzędzia operacyjnego planowania i organizowania przedsięwzięć związanychz użyciem poszczególnych instrumentów oddziaływania na rynek: produktów,systemów dystrybucji, kampanii reklamowych itp. M.p.i. określają kolejność,czas trwania oraz wykonawców zadań odcinkowych i czynności wiążących sięz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /392

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe zasady postępowania

    Zbiór zasad, które dana firma akceptuje, przyjmując orientację marketingową.M.z.p. obowiązują wówczas, gdy: 1) firma uznaje w swym działaniu kluczowąpozycję klienta-odbiorcy, śledzenie i zaspokajanie jego potrzeb stanowi warunekprzetrwania i rozwoju firmy, 2) nie ma nowoczesnego marketingu bez —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /957

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING WEWNĘTRZNY

    Działania przedsiębiorstwa służące stworzeniu takiego zespołu personelu, któryw sposób świadomy i umotywowany realizuje m. w praktyce. Do środkówsłużących osiąganiu tego celu można zaliczyć: politykę kadrową w przedsiębior-stwie, programy szkolenia pracowników, system motywacji do lepszej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /771

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING PRZEMYSŁOWY

    Zespół działań skierowanych na obsługę transakcji kupna-sprzedaży na —> rynkudóbr przemysłowych. Rynek dóbr przemysłowych obejmuje jednostki i organiza-cje, które kupują i sprzedają dobra do dalszej produkcji lub materiały niezbędne dofunkcjonowania instytucji. Przedmiotem transakcji na tym rynku są...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /990

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING ZRÓŻNICOWANY

    Zespół działań, które polegają na skoncentrowaniu aktywności firmy w większo-ści segmentów przy opracowywaniu różnych ofert dla każdego z nich. Stosowaniem.z. zapewnia zazwyczaj większą sprzedaż całkowitą niż w przypadku m. nie-zróżnicowanego, ze względu na bardziej zróżnicowany asortyment...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /534

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING SIECIOWY

    Jeden z niekonwencjonalnych sposobów —> promocji i —> sprzedaży osobistej,polegający na bezpośrednim dotarciu „sprzedawcy" (dystrybutora, —» dealera,agenta, —» akwizytora, —> komiwojażera, prezentera) do potencjalnego nabywcyi zawieraniu transakcji w formie zindywidualizowanych usług. Termin m.s.pochodzi od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 125

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETINGOWA KONTROLA BUDŻETOWA

    Kontrola, która polega na porównaniu faktycznych kosztów poniesionych przezfirmę na realizację danego wariantu —> strategii marketingowej z kosztamizaplanowanymi na ten cel. Pozwala ona upewnić się, czy zamierzone cele danejstrategii zostały osiągnięte. Kontrola tego typu może stać się także...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /417

    praca w formacie txt

Do góry