Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Produkty globalne

    Produkty, których marki są znane na całym świecie (np. Coca-Cola, Jeans, IBM).Ponieważ nabywcy p.g. ujawniają na całym świecie podobne —> preferencje, narynkach p.g. obserwuje się często przejawy tzw. standaryzującego podejścia donarzędzi marketingu, a zwłaszcza do —> promocji (np. używanie takich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /468

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przetarg

    Zinstytucjonalizowana forma dokonywania zakupu większej ilości dóbr ma-terialnych i —> usług przez przedsiębiorstwa, instytucje, a także osoby fi-zyczne. Celem p. jest wybór najlepszego dostawcy, w tym przypadku podmiotuoferującego najkorzystniejszą —> cenę oraz inne warunki p. Zgodnie z przepisamikodeksu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 183

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    promocja dodatkowa

    Zespół różnych instrumentów —> promocji, nie mieszczących się w ramachinnych środków —> komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Instrumentyp.d. wywołują nadzwyczajne, dodatkowe i krótkotrwałe bodźce zwiększającestopień atrakcyjności produktu dla nabywcy i podwyższającego jego skłonność...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /669

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    produkty komplementarne

    Produkty, których użytkowanie pociąga za sobą konieczność lub możliwośćnabycia innych. Komplementarność wynika z przyczyn technicznych (eksploata-cja komputera wymaga kupienia oprogramowania), tradycji (np. konsumpcjapewnych dań wymaga odpowiednich trunków) lub mody (np. skompletowaniemodnego stroju)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    przetarg nieograniczony

    Forma —> przetargu polegającego na dopuszczeniu do udziału w postępowaniuprzetargowym nieograniczonego kręgu zainteresowanych przedsiębiorstw, in-stytucji oraz osób fizycznych. Oznacza to, że oferty zgłoszeniowe do p. mogąskładać zarówno firmy sektora prywatnego, jak i publicznego, firmy duże i małe,z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /678

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    promocja nastawiona na konsumenta

    Rodzaj —> promocji dodatkowej, adresowanej do finalnego odbiorcy (—> kon-sumenta). Jest wyrazem —» strategii przyciągania. Do podstawowych instrumen-tów p.n.n.k. należą: —» obniżki cen, akcje wyprzedaży, bezpłatne próbki towarów,—> kupony, —> oferty refundowane, —» premie od zakupu, degustacje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCES USŁUG

    System czynności składających się na u., które zachodzą w określonym czasie.Identyfikacja i opisanie czynności wchodzących w skład p.u. mogą umożliwićwykrycie słabych punktów (punktów krytycznych) systemu, stwarzającychzagrożenie wykonania przez usługodawcę czynności w sposób nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /643

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCES ZAKUPU

    Sekwencja —» decyzji konsumenta dotyczących nabywania dóbr i usług. Najczęś-ciej w p.z. wyróżnia się następujące fazy: uświadomienia potrzeby, identyfikacjisposobów zaspokajania potrzeby, oceny możliwości wyboru, zakupu i jego oceny.Podejmowanie decyzji o z. nie zawsze odbywa się w taki sam...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /664

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie usług

    Proces kreowania wizerunku u. lub organizacji usługowej na rynku. Polega nazaplanowaniu i zdobyciu pożądanej pozycji u. lub organizacji usługowej w świa-domości nabywców, uzyskaniu najbardziej korzystnego miejsca natzw. mapie preferencji konsumenta. W procesie p.u. wyróżnia się trzy etapy:pierwszy — polega...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /976

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkt

    Jakiekolwiek dobro, usługa, organizacja, idea, miejsce, a także kwalifikacjei umiejętności człowieka oraz ich kombinacje, które można oferować na rynku,ponieważ zaspokajają określone potrzeby lub pragnienia. Dlatego p. jest takżeokreślany jako zbiór korzyści dla nabywcy p. P. można rozpatrywać na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 791

    praca w formacie txt

Do góry