Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Rodzaje giełd

    Typy organizacyjno-funkcjonalne g. wyodrębnione ze względu na przedmiotobrotów, skalę działania, formę prawną lub zakres i charakter operacji. Zewzględu na przedmiot sprzedaży na g. wyróżnia się: g. pieniężne, —> giełdytowarowe, g. usług oraz g. mieszane (towarowo-pieniężne). G. pieniężne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /650

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Remarketing

    Zespół działań zmierzających do ożywienia marketingu w warunkach malejącegopopytu na dany -» produkt. U podstaw tych działań leży przekonanie, iż jestmożliwe pobudzenie na nowo popytu na produkt, którego krzywa sprzedażywykazuje tendencję malejącą. Powyższy cel można również osiągnąć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /389

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Recykling

    Wtórne wykorzystanie zużytych produktów, opakowań i materiałów opakowanio-wych. Podatność na r. stanowi w krajach rozwiniętych warunek dopuszczeniaproduktu do obrotu. Przydatność do ponownego przetwórstwa jest oznaczonasymbolami graficznymi informującymi o jego „przyjazności dla środowiska".Prawo do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /662

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKLAMA RADIOWA

    Rodzaj reklamy, której nośnikiem jest radio. R.r. ma zróżnicowany zasięg,ponieważ może być nadawana zarówno przez stacje lokalne, regionalne,ogólnokrajowe, jak i międzynarodowe. Audycje radiowe są z reguły adresowanedo wybranych —> segmentów rynku (określonych grup słuchaczy), co ułatwiakierowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /424

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    redystrybucja sloganów reklamy

    Zjawisko upowszechniania reklamy poprzez —> liderów opinii, innowatorów,pierwszych naśladowców, dystrybutorów, sprzedawców, pracowników służbzakupu itp. R.s.r. może prowadzić do modyfikacji przekazu reklamowego:wzmocnienia, wyciszenia bądź nawet zniekształcenia (świadomego lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /368

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKLAMA TELEWIZYJNA

    Rodzaj reklamy wykorzystującej telewizję jako medium przekazu informacji.Cechuje się największym zasięgiem i siłą społecznego oddziaływania. Połączenieruchu, dźwięku i barwy stwarza bardzo duże możliwości wiernego oddania cechproduktu wraz z jego charakterystyką funkcjonalną i/lub symboliczną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /545

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Regresja

    Rodzaj statystycznej zależności między średnią wartością zmiennej objaśnianej,traktowanej jako skutek, a ustalonymi wartościami zmiennych objaśniających,traktowanych jako przyczyny. Zależność tę przedstawia się najczęściej za pomocąfunkcji regresji, której graficznym obrazem jest —» linia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /442

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RABAT ILOŚCIOWY

    Zniżka od —> ceny podstawowej, najczęściej podawana w formie niższej —» cenyjednostkowej produktu, udzielana w wysokości zależnej od wielkości nabywanejpartii towarów. R.i. mogą być przyznawane za poszczególne zamówienia lub załączną ilość towarów zakupionych w ciągu określonego czasu (kwartał...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /673

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKLAMA WSPÓLNA

    Rodzaj reklamy charakteryzującej się partycypacją grupy przedsiębiorstw w kosz-tach przekazu. R.w. występuje wówczas, gdy integrator rynku finansuje głównymotyw reklamy, a pozostali uczestnicy wspólnej —> kampanii reklamowej (np.dealerzy, hurtownicy, agenci, detaliści) — koszty umieszczenia adresów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /782

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reguła 20/80

    Prawidłowość sformułowana na podstawie wyników —» analizy ABC, uznającaza typową sytuację, w której 20% produktów wykazanych w programieasortymentowym przedsiębiorstwa daje ok. 80% jego ogólnych przychodów zesprzedaży.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /282

    praca w formacie txt

Do góry