Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    WEWNĘTRZNA I ZEWNĘTRZNA FUNKCJA PUBLIC RELATIONS - OTOCZENIE ORGANIZACJI

    Istotą public relations jest komunikacja dwustronna, od przedsiębiorstwa do otoczenia oraz informacja zwrotna wysyłanaprzez otoczenie firmy. Jednak efektywne komunikowanie nie może odnosić się do opinii publicznej pojmowanej jako całość.Składa się ona bowiem z różnych grup osób, które mają różne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /1 226

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA - KOLORYSTYKA I JEJ ZNACZENIE W SYSTEMIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

    Kolorystyka może tworzyć podstawę systemu wizualnego, gdyż silnie wpływa na percepcję i świadomość odbiorców.Tworzą się w ten sposób nierozerwalne związki firma -kolor, Coca Cola -czerwony, Milka -fioletowy, BrowaryWielkopolski - zielony. Przyjmując propozycje kolorystyczną dla przedsiębiorstwa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /2 244

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WEWNĘTRZNA I ZEWNĘTRZNA FUNKCJA PUBLIC RELATIONS - WEWNĘTRZNE PUBLIC RELATIONS

    Początki public relations pokazują, że obiektem zainteresowania organizacji była przede wszystkim opinia publiczna.Wszelkie działania mające na celu poprawę wizerunku były kierowane na zewnątrz firmy - ku mediom, klientom czyinstytucjom prawodawczym.Nie można jednak osiągnąć celów public relations bez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /6 528

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA - WIZYTÓWKI

    W ostatnim czasie w życiu gospodarczym Polski powrócił zwyczaj posługiwania się biletami wizytowymi. Dawniej biletywizytowe spełniały funkcje zarówno towarzyskie, jak i służbowe, natomiast obecnie funkcjonują przede wszystkim w sferzezawodowej. Dla firmy ma to ogromne znaczenie - są one bowiem często...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /1 284

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WEWNĘTRZNA I ZEWNĘTRZNA FUNKCJA PUBLIC RELATIONS - ZEWNĘTRZNE PUBLIC RELATIONS

    Public relations, którego działania nakierowane są na zewnętrzne grupy (external public relations) może mieć na uwadzeróżną publiczność ze swojego otoczenia. Do takich grup otoczenia można zaliczyć akcjonariuszy i inwestorów, klientów,dostawców, mass media, banki i instytucje finansowe, władze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /9 247

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PUBLIC RELATIONS JAKO ISTOTNY ELEMENT FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA - UWARUNKOWANIA HISTORYCZNE

    Public relations nie jest dziedziną nową, przynajmniej jeśli chodzi o podstawowe zasady. Jej przykładów możnadoszukiwać się w różnych okresach historycznych - od czasów starożytnych przez całą historię nowożytną.

    Sprawowanie władzy jest łatwiejsze i przynosi lepszy skutek, jeśli towarzyszy mu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /5 141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA - NIEWIZUALNE CZYNNIKI WPŁYWAJACE NA TOŻSAMOŚĆ

    Tożsamość firmowa to nie tylko oprawa graficzna i wszelkie formy związane ze stroną wizualną. Na obraz kreowanyprzez firmę składają się także inne elementy, które wbrew pozorom w dużym stopniu tworzą tożsamość firmową, aostatecznie wpływają na całościowy image przedsiębiorstwa.

    Rozmowy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /13 288

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA

    W warunkach wzrastającej konkurencji celem większości organizacji jest wyróżnienie się spośród innych firm. Chcąone być jednak rozpoznawane przez klientów znacz nie wcześniej, niż w momencie przeczytania nazwy, dlatego takistotna dla ich funkcjonowania jest oprawa wizualna.

    To dzięki niej, jadąc...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /1 384

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    znak towarowy

    —> Marka lub część marki prawnie chroniona. Wszystkie z.t. są markami, ale niewszystkie marki — z.t. Czynnikiem nadającym z.t. rangę instytucji prawnej jestdecyzja Urzędu Patentowego o rejestracji z. Z.t. jest składnikiem majątkuprzedsiębiorstwa i może być przedmiotem obrotu. 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /317

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    zniżki cen

    Kwoty, o które sprzedawca pomniejszył wartość sprzedaży, wyrażoną w —> ceniepodstawowej, z tytułu: —> obniżek cen (przecen), udzielonych —> rabatów dlanabywców i pracowników, z.c. produktów niepełnowartościowych. Z.c. w przeli-czeniu na jednostkę produktu stanowią niekiedy znaczną część c...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /454

    praca w formacie txt

Do góry