Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Harmonogram projektu

    Harmonogram przedziału przedrealizacyjnego i harmonogram przedziału realizacji przedsięwzięcia opracowuje się stosownie do cyklu projektowo - realizacyjnego.

    Harmonogram przedziału przedrealizacyjnego jest to wykres organizacji i planowania przedsięwzięcia, opracowany w układzie chronologicznym procesów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /2 301

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bariery pozataryfowe

    Charakterystyka

    Bariery pozataryfowe - narzędzia i działania polityki ekonomicznej rządów, instytucji publicznych czy firm prywatnych, mające na celu ograniczenie rozmiarów wymiany handlowej lub zniekształcenie struktury towarowej i kierunków wymiany dóbr i usług. Polegają, podobnie jak cła, na...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /2 665

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model CMM

    Charakterystyka

    CMM - Capablility Maturity Model opracowany przez Software Engineering Institute. CMM wyróżnia pięć poziomów dojrzałości firmy produkującej oprogramowanie.

    CMM-1

    CMM-1 to poziom podstawowych charakteryzujący pierwszy etap rozwoju firmy produkującej oprogramowanie. Nie ma tutaj formalnej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 683

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda Hay-Metra

    Charakterystyka

    Metoda Hay Metra to metoda wartościowania pracy, ale nie wyłącznie prac kierowniczych,

    ale również szeroko pojętych prac biurowych.W polskiej literaturze nazywana także metodą

    profilową oceny stanowisk Hay'a lub metodą kart przewodnich do profilowania pracy.

    (Borkowska S., 1979, s.)...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkt

    Charakterystyka

    Produktem można nazwać wszystko to, co producenci oferują na rynku by zaspokoić potrzeby nabywców. Produktem jest dobro materialne, miejsce, osoba, usługa. Produkt może się składać z części materialnych i niematerialnych.

    Zadania produktów

    Aby produkt osiągnął sukces na rynku musi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkt

    Charakterystyka

    Produktem można nazwać wszystko to, co producenci oferują na rynku by zaspokoić potrzeby nabywców. Produktem jest dobro materialne, miejsce, osoba, usługa. Produkt może się składać z części materialnych i niematerialnych.

    Zadania produktów

    Aby produkt osiągnął sukces na rynku musi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Definicja marketingu

    Marketing

    Marketing posiada wiele definicji naukowych. Mówiąc najprościej jest to sposób działania i zarządzania w firmie. Termin marketing pojawił się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj możemy go interpretować w co najmniej dwóch znaczeniach:

    Interpretacja tradycyjna...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /2 466

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces obsługi klienta - akwizycja

    3. Cele procesu

    Cele ogólne:

    Sprzedaż produktów odpowiednim osobom Poszerzanie siatki kontaktów Rozwój umiejętności sprzedawców i menadżerów

    Cele doskonalenia procesu:

    Zwiększenie sprzedaży akwizytorów o 10% Awans na pomocników menadżera przynajmniej 40% pierwszorocznych sprzedających Awans...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /16 189

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Artefakt

    Charakterystyka

    Artefakt jest to sztuczny wytwór danej kultury, najbardziej rzucający się w oczy jej element. Artefakt to wszystko to co widzimy praktycznie od wejścia do danej organizacji. Artefakty dzielimy na:

    - artefakty fizyczne, czyli wszystkie przedmioty materialne. Mogą się jednak różnić między...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /3 441

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kooperacyjna teoria przedsiębiostwa

    Charakterystyka

    Teoria kooperacyjna rozwija się w kilku kierunkach: 1. Teorii przedsiębiorstwa jako uczestnika gier strategicznych (wykorzystywanie teorii gier i włączanie jej do analizy neoklasycznej),

    2. Teorii przedsiębiorstwa jako części układów sieciowo-kooperacyjnych (włączanie do teorii...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /3 298

    praca w formacie txt

Do góry