Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji sprzedażowej?

    ORIENTACJA MARKETINGOWA – koncentracja na oszacowaniu możliwości umieszczenia nowego produktu na rynku jeszcze przed podjęciem produkcji; wzrost znaczenia badań rynku i marketingu mix.

    ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA – koncentracja na najkorzystniejszym ulokowaniu już wyprodukowanych towarów; rosnące znaczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji produkcyjnej?

    ORIENTACJA MARKETINGOWA – koncentracja na oszacowaniu możliwości umieszczenia nowego produktu na rynku jeszcze przed podjęciem produkcji; wzrost znaczenia badań rynku i marketingu mix.

    ORIENTACJA PRODUKCYJNA – koncentracja na organizacyjno-technicznych problemach produkcji, podwyższeniu jakości, obniżce...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /356

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proszę zdefiniować istotę marketingu

    System funkcjonowania firm na rynku dający jej możliwość osiągnięcia sukcesu nie jest jednoznacznie zdefiniowany. Pojęcie marketingu ulega ciągłym zmianom. Oto kilka definicji tego procesu:

    I. MARKETING – autor J. CARMAN, K. UHE

    Proces społeczno – gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /2 641

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Norma

    Charakterystyka

    Norma jest to dokument określający zasady postępowania, przepisy, wzory, wytyczne lub charakterystyki do powszechnego i wielokrotnego stosowania. Opracowywanie i wprowadzanie norm w życie jest wynikiem normalizacji (standaryzacji).

    Celem tworzenia norm jest zapewnienie uporządkowania w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /2 090

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Techniki organizatorskie par excellence

    TECHNIKI ORGANIZATORSKIE PAR EXCELLENCE Badanie metod pracy polegające na systematycznym rejestrowaniu, analizowaniu oraz wydaniu krytycznej oceny istniejących sposobów wykonania pracy a następnie na zaprojektowaniu i wprowadzeniu w życie metod łatwiejszych i efektywniejszych Mierzenie pracy obejmujące...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /1 735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Piotr Drzewiecki

    Piotr Drzewiecki (1865-1944) pierwszy prezydent Warszawy w niepodległej Polsce, a także pierwszy prezes Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Przedstawiciel nurtu uniwersalistycznego w organizacji i zarządzaniu w pierwszej połowie XX w. Piotr Drzewicki w swej całej karierze zawodowej sprawował wielokrotnie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /3 569

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Portal informacyjny przedsiębiorstwa

    Charakterystyka

    Są to przede wszystkim rozwinięte narzędzia do zarządzania treścią (wspomniane już wcześniej) dostosowane do potrzeb wewnętrznych przedsiębiorstwa.

    Portal informacyjny jest elektronicznym odpowiednikiem zakładowej tablicy ogłoszeń, rozbudowany o możliwości interakcji czytelnika z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /1 172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Portal informacyjny przedsiębiorstwa

    Charakterystyka

    Są to przede wszystkim rozwinięte narzędzia do zarządzania treścią (wspomniane już wcześniej) dostosowane do potrzeb wewnętrznych przedsiębiorstwa.

    Portal informacyjny jest elektronicznym odpowiednikiem zakładowej tablicy ogłoszeń, rozbudowany o możliwości interakcji czytelnika z...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /1 172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Łańcuch wartości dodanej

    Charakterystyka

    Koncepcja łańcucha wartości dodanej stworzona przez Michaela Portera przedstawia działalność przedsiębiorstwa jako ciąg czynności powiązanych ze sobą w logiczną całość, podejmowanych w czasie wytwarzania wyrobu finalnego lub usługi, prowadzących do uzyskania wartości dodanej. Autor...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /3 409

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Interfejs

    INTERFEJS (układ sprzęgający, interface) - układ lub urządzenie umożliwiające wzajemną komunikację (przesyłanie informacji) pomiędzy dwoma różnymi urządzeniami. Interfejs zapewnia dopasowanie poziomów elektrycznych sygnałów oraz szybkości i formatu przesyłanych danych, a także określa...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.01.2012 Znaków /2 922

    praca w formacie txt

Do góry