Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Prawo Moore'a

    thumb|350px|Wzrost liczby tranzystorów w procesorach Intel do 2004 roku

    Prawo Moore'a - to sformułowane w 1965 roku przez Gordona Moora prawo, które w obecnej formie mówi, że liczba tranzystorów w układzie elektrycznym podwaja się co 18-24 miesiące.

    Historia

    Gordon Moor jest jednym z założycieli firmy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /3 351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt zmienny

    Charakterystyka

    koszt zmienny - jest to koszt, który zmienia się wraz ze zmianami wolumenu produkcji (Begg, 2003, s. 207).

    Jest zależny od tego po prostu jaką wielkość danego dobra produkujemy, na przykład koszt zużycia energii, surowców i bezpośredniej robocizny jest zdecydowanie większy, kiedy się...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 128

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt zmienny

    Charakterystyka

    koszt zmienny - jest to koszt, który zmienia się wraz ze zmianami wolumenu produkcji (Begg, 2003, s. 207).

    Jest zależny od tego po prostu jaką wielkość danego dobra produkujemy, na przykład koszt zużycia energii, surowców i bezpośredniej robocizny jest zdecydowanie większy, kiedy się...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 128

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt zmienny

    Charakterystyka

    koszt zmienny - jest to koszt, który zmienia się wraz ze zmianami wolumenu produkcji (Begg, 2003, s. 207).

    Jest zależny od tego po prostu jaką wielkość danego dobra produkujemy, na przykład koszt zużycia energii, surowców i bezpośredniej robocizny jest zdecydowanie większy, kiedy się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 128

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zakres projektu

    Charakterystyka

    Zakres projektu to dokument, który jest podstawą określania dalszych prac w projekcie, gdyż definiuje granice projektu. Bardzo ważne, aby właściwie określić zakres projektu, ponieważ będzie on stanowił podstawę do dalszych prac w projekcie. R. Wysocki, R. Mcgary, 2005, s. 51-52...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /2 246

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ryzyko inwestycyjne

    Charakterystyka

    Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą czy inwestujący na rynku kapitałowym jest narażony na ryzyko, gdyż zarówno przedsiębiorstwo, jak i indywidualny inwestor nie mają całkowitej pewności co do wielkości i okresu wystąpienia przyszłych przepływów pieniężnych...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /2 665

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ryzyko inwestycyjne

    Charakterystyka

    Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą czy inwestujący na rynku kapitałowym jest narażony na ryzyko, gdyż zarówno przedsiębiorstwo, jak i indywidualny inwestor nie mają całkowitej pewności co do wielkości i okresu wystąpienia przyszłych przepływów pieniężnych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /2 665

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy zachęt cenowych

    Charakterystyka

    Zachęty cenowe są to bodźce stosowane względem zarówno konsumentów jak i hurtowników oraz detalistów. Ich celem jest zwrócenie uwagi na dany produkt i nakłonienie do jego zakupu, przechwycenie nowych rynków zbytu, a także wyrobienie w kliencie lojalności wobec dostawcy konkretnego dobra...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 956

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy zachęt cenowych

    Charakterystyka

    Zachęty cenowe są to bodźce stosowane względem zarówno konsumentów jak i hurtowników oraz detalistów. Ich celem jest zwrócenie uwagi na dany produkt i nakłonienie do jego zakupu, przechwycenie nowych rynków zbytu, a także wyrobienie w kliencie lojalności wobec dostawcy konkretnego dobra...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 956

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy zachęt cenowych

    Charakterystyka

    Zachęty cenowe są to bodźce stosowane względem zarówno konsumentów jak i hurtowników oraz detalistów. Ich celem jest zwrócenie uwagi na dany produkt i nakłonienie do jego zakupu, przechwycenie nowych rynków zbytu, a także wyrobienie w kliencie lojalności wobec dostawcy konkretnego dobra...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 956

    praca w formacie txt

Do góry