Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Środki przekazu reklamy

    Charakterystyka

    Środki przekazu reklamy- to narzędzia służące do masowego komunikowania się w celu dostarczenia informacji reklamowych do bardzo licznych i zróżnicowanych odbiorców.

    Odbiorca to podmiot, który oczekuje aby przekaz reklamowy był we właściwy sposób do niego skierowany. Narzędzia które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /5 954

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przeszkoda w komunikacji

    Rodzaje

    Wyróżniamy trzy podstawowe grupy przeszkód:

    przeszkody fizyczne - zakłócają odbiór przesyłanego sygnału, np. hałas młota pneumatycznego niedaleko sali wykładowej, trzaski w słuchawce telefonicznej, zakłócenia obrazu telewizyjnego w wyniku złej pogody; przeszkody semantyczne - polegają na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /3 249

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Program najlepszych praktyk

    Charakterystyka

    Technika programów najlepszych praktyk (ang. best practices) ma na celu upowszechnienie wśród pracowników organizacji najlepszych, najbardziej efektywnych i racjonalnych metod wykonywania różnego rodzaju prac dla przedsiębiorstwa.

    Sprzyjać temu mają przede wszystkim spotkania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /1 092

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Państwowa Inspekcja Sanitarna

    Definicja

    Państwowa Inspekcja Sanitarna PIS - organ powołany w celu ochrony zdrowia przed wpływem czynników szkodliwych i uciążliwych, a w szczególności w celu zapobiegania powstawaniu chorób zakaźnych i zawodowych. Zajmuje się nadzorem nad warunkami:

    higieny środowiska, higieny pracy w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /7 305

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Państwowa Inspekcja Sanitarna

    Definicja

    Państwowa Inspekcja Sanitarna PIS - organ powołany w celu ochrony zdrowia przed wpływem czynników szkodliwych i uciążliwych, a w szczególności w celu zapobiegania powstawaniu chorób zakaźnych i zawodowych. Zajmuje się nadzorem nad warunkami:

    higieny środowiska, higieny pracy w...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /7 305

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Otwarcie negocjacji

    Charakterystyka

    Negocjacje rozpoczyna się z reguły wystąpieniami, w których strony prezentują swoje życzenia i interesy. Podstawową rolę odgrywają tu trzy czynniki:

    Taktyki - stanowią część przyjętej strategii, obejmują zespół powiązanych logicznie manewrów, których celem jest uzyskanie celów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.01.2012 Znaków /3 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wydatki konsumpcyjne

    Charakterystyka

    Wydatki konsumpcyjne to wydatki gospodarstw domowych na:

    dobra trwałego użytku, takie jak pralki, lodówki, samochody, itp., dobra nietrwałe, np. żywność, odzież, środki czystości, itp., usługi, takiej jak usługi kosmetyczne, czy opieka medyczna.

    Ważnym jest, iż nie należą do nich...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.01.2012 Znaków /3 577

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady prezentacji produktu

    Charakterystyka

    Prezentacja produktu polega na przedstawieniu zalet i korzyści danego przedmiotu potencjalnemu kupującemu. Jest jednym z etapów procesu sprzedaży, podczas którego sprzedawca przedstawia wybraną propozycję. Głównym jej celem jest sprzedaż produktu klientowi.

    Na samym początku należy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.01.2012 Znaków /4 517

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady prezentacji produktu

    Charakterystyka

    Prezentacja produktu polega na przedstawieniu zalet i korzyści danego przedmiotu potencjalnemu kupującemu. Jest jednym z etapów procesu sprzedaży, podczas którego sprzedawca przedstawia wybraną propozycję. Głównym jej celem jest sprzedaż produktu klientowi.

    Na samym początku należy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.01.2012 Znaków /4 517

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Łatwość użytkowania systemu informacyjnego

    Łatwość użytkowania

    Odnosi się do stopnia przezwyciężenia barier psychofizycznych związanych z korzystaniem z systemu oraz zgodności z podstawowymi zasadami ergonomii.

    Łatwość użytkowania systemu informacyjnego wiąże się z odpowiednio zaprojektowanym (logicznym i przejrzystym) tzw. interfejsem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.01.2012 Znaków /405

    praca w formacie txt

Do góry