Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Zasady sukcesu Rubbermaida

    1. sprzężenie zwrotne rynku i klienta. Rubbermaid traktuje bardzo serio badania rynkowe i ..wsłuchany" jest w potrzeby klienta. Stale obserwuje tendencje na rynku i nowe potrzeby. Tak więc, trend ku mniejszym gospodarstwom domowym i mniejszym mieszkaniom pozwolił Ruhhermaidowi wprowadzić na rynek...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 893

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Krajowa Nagroda Jakości im. Malcolma Baldrige'a: bodziec do osiągania wyższej jakości

    Konkurencja nie ma już dzisiaj wyłącznie lokalnego wymiaru; dla rosnącej liczby przedsiębiorstw ma ona charakter globalny. Tak długo, jak rynki krajowe pozostają otwarte, pojawiać się l>ędą dobra obcego pochodzenia, które są albo tańsze, albo lepsze, albo też tańsze i lepsze.

    lego typu sytuacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 371

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wdrażanie marketingu pełnej jakości (total ąuality marketing)

    Marketing przedsiębiorstwa nie będzie skuteczny, jeśli zadanie to zostanie powierzone tylko działowi marketingu. Największe na świecie działy marketingu nie mogą zrekompensować braków i niedostatków produktów czy obsługi. Klient, który nie może zrozumieć napisanych prze/ przedsiębiorstwo instrukcji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 693

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kluby marketingowe

    Wiele przedsiębiorstw wokół swoic h produktów stworzyło instytucje klubów. Członkostwo klubu może zostać przyznane automatycznie po nabyciu produktu, po złożeniu obietnicy nabycia pewnej ilości lub poprzez płacenie składek. Niektóre kluby osiągnęły szczególne powodzenie:

    Japońskie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /7 043

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe programy uczestnictwa (MPU)

    Marketingowe programy uczestnictwa mają na celu nagradzanie tych klientów, którzy często kupują dany rodzaj produktu albo kupują go w dużych ilościach. „Colloquy", kwartalnik poświęcony tym problemom, definiuje marketing aczestnictwa jako wysiłek służący: „rozpoznaniu, utrzymaniu i powiększaniu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 837

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie budowania lojalności klienta: marketingowe programy uczestnictwa i kluby

    Kiedy przedsiębiorstwa przestawiają się z postrzegania klientów przez pryzmat dokonywanych transakcji, na budowanie trwałych z nimi związków, obserwujemy wówczas tworzenie programów oraz form sponsoringu służących utrzymaniu klientów oraz dążenie do tego aby powracali, kupowali więcej i pozostawali...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /802

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing powiązań firmy z klientem: klucz do sukcesu

    Można zapytać jak dużo powinno zainwestować przedsiębiorstwo w budowanie tzw. marketingu powiązań z klientem, biorąc pod uwagę dodatkowe nakłady jakich wymagają te działania' Aby móc na to pytanie odpowiedzieć, musimy przeanalizować pięć sposobów odnoszenia się do klientów:

    • sposób...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 239

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Potrzeba zatrzymania klienta

    Wszystkie współczesne przedsiębiorstwa dążą do zatrzymania klientów. Koszty pozyskania nowego klienta mogą być nawet pięciokrotnie wyższe <xl kosztów usatysfakcjonowania klienta obecnego. Ofensywny marketing kosztuje bowiem z reguły znacznie więcej niż marketing obronny. Wymaga on wiele wysiłku i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 008

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszty utraty klientów

    Przedsiębiorstwa muszą oł>ecnie zwrócić więcej uwagi na proces ubywania klientów. Warto bowiem podjąć kroki, służące osłabieniu skali tego zjawiska. Po pierwsze, przedsiębiorstwo musi zdefiniować i zmierzyć swój wskaźnik „zatrzymywania" klientów. Dla ilustrowanego magazynu byłby to poziom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 392

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak nie tracić klientów?

    Przedsiębiorstwa nie dążą jedynie do polepszenia związków ze swoimi partnerami z łańcucha dostawców. Zmierzają one także do budowania coraz silniejszej więzi ze swoimi klientami, a zarazem wzmacniania ich lojalności. W przeszłości, wiele przedsiębiorstw traktowało swoich klientów jako coś...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 201

    praca w formacie txt

Do góry