Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    ROSNĄCY KOSZT ENERGII

    Jeden z ograniczonych nieodnawialnych zasobów - ropa naftowa, stał się przyczyną poważnego kryzysu w gospodarce światowej. Ceny ropy naftowej wzrosły z S2.23 za baryłkę w roku 1970 do S3-+ za baryłkę w 1982 roku. stając się powodem gorączkowych poszukiwań alternatywnych źródeł energii. Ponownie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /3 576

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ ruchów ekologicznych na decyzje marketingowe

    Ekolodzy nie występują przeciwko marketingowi i konsumpcji. żądają jedynie, by przedsiębiorstwa i konsumenci opierali się w swym działaniu na bardziej ekologicznych zasadach. Sądzą oni. że zasadniczym celem marketingu pow inno być stałe podnoszenie jakości życia, nie tylko rozumiane jako wzrost...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /4 222

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Otoczenie naturalne

    Pogarszający się stan środow iska naturalnego z pewnością będzie jednym z najważniejszych problemów nurtujących społeczeństwo oraz świat biznesu w latach 90-ych. W wielu miastach świata skażenie powietrza i wody osiągnęło już niebezpieczny poziom. Przyczyną poważnego niepokoju stały się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /1 224

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OSZCZĘDNOŚCI. ZADŁUŻENIE, DOSTĘPNOŚĆ KREDYTU

    Na poziom wydatków klienta poważny wpływ ma poziom jego oszczędności, poziom zadłużenia raz możliwość otrzymania przez niego kredytu. Japończycy oszczędzają około 18% swych j chodów, podczas gdy amerykańscy konsumenci tylko około 6%. W rezultacie japońskie banki w stanie udzielić kredytów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /1 200

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PODZIAŁ DOCHODU

    Poszczególne kraje różnią się w znacznym stopniu poziomem i sposobem podziału dochodu nart niowego. Ważnym czynnikiem determinującym powyższe jest struktura gałęziowa danego kraju. Wyróżniamy następujące cztery jej typy:

    1. gospodarka naturalna. W warunkach gospodarki naturalnej zdecydowana...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /4 383

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki i trendy w globalnym otoczeniu marketingowym

    Globalne otoczenie marketingowe określone jest przez następujące czynniki:

    • znaczne przyspieszenie transportu międzynarodowego, komunikacji oraz transakcji finansowych, prowadzące do gwałtownego wzrostu handlu światowego i inwestycji, głównie pomiędzy Północną Ameryką, Zachodnią Europą oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /2 020

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Migracja ludności

    Lata 90. są okresem wzmożonego ruchu migracyjnego, zarówno wewnątrz jak i pomiędzy krajami. W następstwie rozpadu Związku Radzieckiego jego byłe republiki starają się uzyskać niepodległość. Często wskrzeszane są przy tej okazji stare antagonizmy narodowościowe (np. Litwini i Rosjanie, Serbowie i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /2 357

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRUKTURA GOSPODARSTW DOMOWYCH

    Tradycyjne gospodarstwo domowe (mąż. żona oraz dzieci, czasami również dziadkowie) nie jest już w Stanach Zjednoczonych wzorcem dominującym. Obecnie można wyodrębnić następujące rodzaje gospodarstw domowych: osoby samotne, mieszkające wspólnie osoby dorosłe (jednej lub obojga pici), rodziny z jednym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /1 335

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    GRUPY ETNICZNE

    Kraje różnią się również strukturą etniczną. Japonia jest krajem niezwykle pod tym względem jednorodnym. Stany Zjednoczone natomiast są krajem, który zamieszkują ludzie praktycznie każdej nar<xlow ości. Stany Zjednoczone nazywano dawniej ..tyglem narodów". jednak coraz częściej mówi się. że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /1 461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Faith Popcorn wskazuje na dziesięć trendów w gospodarce

    Faith Popcorn prowadzi marketingową firmę doradczą pod nazwą Brain Reserve. którą założył w 1974 roku. Do klientów firmy należą m.in. AT&T. Cilibank. Black & Decker. Hoff-man-LaRoche. Nissan, Rubbemiaid. Firma oferuje szereg usług: Brand Renewal - przedłużenie cyklu życia produktu. Brainjam...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /5 021

    praca w formacie txt

Do góry