Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    OCENA ALTERNATYW

    Jak konsument przetwarza informacje o różnych markach i dokonuje ostatecznego wyboru? Okazuje się. że nie ma prostego i jednego tylko schematu oceny, który byłby stosowany przez wszystkich konsumentów lub nawet tylko jednego konsumenta we wszystkich sytuacjach. Istnieje wiele ich rodzajów. Większość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 660

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POSZUKIWANIE INFORMACJI

    Konsument, który zdecydował się na dokonanie jakiegoś zakupu, l>ędzie starał się znaleźć dodatkowe informacje. Możemy wyróżnić dwa poziomy zaangażowania się w proces poszukiwania informacji. Mniej intensywny stan poszukiwania zwany jest zaostrzona uwaga. W tym przypadku. Linda Brown staje się po...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 134

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ROZPOZNANIE POTRZEB

    Proces zakupu zaczyna się. kiedy nabywca rozpoznaje problem lub potrzebę. Nabywca odczuwa, że jest pewna różnica między stanem, w jakim się znajduje a stanem pożądanym. Potrzeba może być wywołana przez bodźce wewnętrzne lub zewnętrzne. W tym pierwszym przypadku, któraś z normalnych potrzeb...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 511

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fazy w procesie podejmowania decyzji zakupu

    Przekonaliśmy się jednakże, że niekoniecznie musi to mieć miejsce, szczególnie w przypadku produktów charakteryzujących się niskim zaangażowaniem. Konsumenci mogą opuścić którąś z faz lub zmienić ich kolejność. Na przykład, konsument kupujący tę samą co zwykle markę pasty do zębów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /898

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie procesu podejmowania decyzji zakupu

    Rozumiejące rynek przedsiębiorstwa badają proces podejmowania decyzji zakupu, jaki ma meisce w ich kategorii produktu. Pytają one konsumentów, kiedy po raz pierwszy zapoznali się z ćaną kategorią produktów i markami, jakie są ich przekonania o różnych markach, jak bardzo są zaangażowani w zakup...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 937

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZACHOWANIE RUTYNOWE

    Wiele produktów jest nabywanych przy słabym zaangażowaniu ze strony konsumenta i braku istotnych różnic miedzy markami. Rozważmy zakup soli. Konsumenci wykazują niewielkie zaangażowanie zakupem tej kategorii produktu. Idą do sklepu i sięgają po jakąś markę. Jeśli ciągle sięgają po tę samą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 707

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZACHOWANIE REDUKUJĄCE DYSONANS

    Czasami konsument jest silnie zaangażowany przy zakupie, ale nie zauważa wielu różnic między markami. Silne zaangażowanie wynika z tego, że zakup jest drogi, dokonywany rzadko i związany z ryzykiem. W tym przypadku nabywca wybierając się na zakupy, <xlwiedzi wiele sklepów, aby zobaczyć jaka oferta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 474

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMPLEKSOWE ZACHOWANIE PRZY ZAKUPIE

    Zachowanie konsumentów w procesie dokonywania zakupów jest bardziej kompleksowe, kiedy są oni silnie zaangażowani i świadomi istotnych różnic między markami. Konsumenci są silnie zaangażowani dokonując zakupu wtedy, kiedy towar jest drogi, a zakup dokonywany relatywnie rzadko, związany z ryzykiem oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 586

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Role w procesie zakupu

    W przypadku wielu produktów łatwo jest określić nabywcę. Na przykład, mężczyźni zwykle sami wybierają tytoń dla siebie, a kobiety rajstopy. Z kolei w przypadku innych produktów, rr. -żerny mówić o podmiocie podejmujący w decyzje, składającym się z więcej niż z jednej osoby. Rozważmy wybór...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 997

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rachunek przepływów pieniężnych

    Charakterystyka

    Rachunek przepływów pieniężnych jest jednym z elementów sprawozdania finansowego. Nazywany jest także sprawozdaniem z przepływów pieniężnych lub (od nazwy angielskiej) cash flow. Rachunek przepływów pieniężnych jest analitycznym rozwinięciem przedstawionych w bilansie informacji o...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.02.2012 Znaków /7 323

    praca w formacie txt

Do góry