Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    OKREŚLENIE CECH PRODUKTU

    Przedsiębiorstwo dokonujące zakupu określa następnie techniczną specyfikację produktu. Tworzy się zespół inżynierów odpowiedzialny za analizę wartości produktu. Analiza wartości produktu jest sposobem redukcji kosztów, w którym analizuje sie dokładnie poszczególne komponenty i określa, czy mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 187

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZYNNIKI OSOBOWE

    Każdy uczestnik w procesie podejmowania decy zji zakupu posiada osobiste motywacje, przekonania i preferencje. Są one uzależnione od wieku, wielkości dochodu, wykształcenia, wykonywanego zawodu, osobowości, postaw wobec ryzyka i kultury (zobacz Marketing globalny 8-1). Nabywcy mają bardzo różne metody...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 838

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    „Elastyczna" produkcja zmienia charakter zakupów dokonywanych przez przedsiębiorstwa

    Przedsiębiorstwa działające na rynku dóbr inwestycyjnych. wypracowały swoje- strategie marketingowe w epoce produkcji masowej. Produkcja masowa, która nastąpiła po okresie produkcji rzemieślniczej, doprowadzona została do perfekcji w przemyśle samochodowym przez Henry Forda i Alfreda Sloana. Jej istota...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /9 299

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie czynniki wywierają największy wpływ na nabywców na rynku przedsiębiorstw?

    Nabywca uwzględnia w momencie podjęcia decyzji zakupu szereg czynników. Niektórzy sprzedawcy na tym rynku zakładają, że najbardziej istotne są czynniki ekonomiczne. Sądzą, że nabywcy preferują dostawce, który oferuje najniższe ceny. najlepszy produkt lub serwis. Ten punkt w idzenia oznacza, że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 842

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uczestnicy procesu zakupu na rynku przedsiębiorstw

    Kro dokonuje zakupu dóbr i usług nabywanych na rynku przedsiębiorstw? Pracownicy działu zaopatrzenia decydują zwykle w sytuacjach zakupu run nowego i zmodyfikowanego, natomiast inni pracownicy przedsiębiorstwa maja większy wpływ w sytuacji nowego zakupu. Kadra inżynierska na ogół decyduje o wyborze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /5 497

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ROLA SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW SYSTEMOWYCH

    Wielu nabywców woli rozwiązać swoje problemy na drodze jednej decyzji niż dokonywać wielu oddzielnych zakupów i łączyć je w całość. Jest to tzw. zakup systemowy i wywodzi się z doświadczeń przy realizacji zamówień rządowych, np. na nową broń lub systemy łączności. Rząd zbiera oferty od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 960

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nowy zakup

    Jest to sytuacja, w której nabywca kupuje produkt lub usługę P° raz pierwszy (np. budynek biurowy, nowy rodzaj broni). Im wyższy koszt i/lub ryzyko danego przedsięwzięcia, tym większa liczba uczestników procesu decyzyjnego, większa ilość niezbędnych informacji oraz dłuższy czas na podjęcie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 668

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zakup zmodyfikowany

    >

    Nowi dostawcy widzą możliwość przedstawienia hardziej atrakcyjnej oferty i zdobycia zamówienia.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /484

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zakup rutynowy

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /951

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIEKTÓRE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ZAKUP

    Na decyzje związane z zakupami dokonywanymi przez przedsiębiorstwa wpływa zazwyczaj więcej czynników niż na podobne decyzje dokonywane przez indywidualnych konsumentów. Funkcjonujące w dużych przedsiębiorstwach zespoły decydujące o zakupach, składają się z ekspertów technicznych, a w przypadku w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /642

    praca w formacie txt

Do góry